Det er litt flaks og uflaks hva du får av poeng og netter. du kan gi beskjed at du har blitt gullmedlem osv så muligens tar de hensyn til det... hvisj eg ikke får poeng/netter pleier jeg å søke missing points på club carlson - og hver gang har jeg fått poeng uansett om det er bestilt på hotels.com eller andre
Kan henge meg på å skryte av Hyatt, selv med et eneste besøk der ( i 2010 ) henger dette fremdeles igjen som supert hotell( Grand hyatt Roppongi -hadde Club-rom )
Jøje meg, ikke mye aktuelt. Kun Guvernør suite tilgjengelig til den søte sum av 26000 per natt... Tydeligvis populært å bo på hotell i Tokyo midtvinters. :S
Hotell: Radisson Martinique on Broadway, New York Min status: Concierge Rom booket: Standard rom på poeng (70K pr. natt) Oppgradert: Ja, til Martinique club level rom i toppetasje med lounge/club Andre fordeler: Fikk gratis frokost for 2 personer hver dag (3 netter), koster normalt $30 pr. person pr. dag. Fikk også 6 drikkebonger til baren. Fortsetter det slik så er MegaDo turen snart nedbetalt med gode fordeler som Club Carlson Concierge
Hotell: Park Plaza Victoria, Amsterdam Min status: Gold Rom booket: Standard (billigste) Oppgradert: Ja, til Urban Room (fine rom, men ikke med business-tilbehør) Andre fordeler: Frukt på rommet, velkomsthilsen, strøk minibarregningen. Andre ulemper: Virkelig kjip frokost.
Radisson Blu Berlin Booket: Billigste Oppgradert til junior suite Andre perks - neh, sånn bortsett fra vannflasker og den normale 20% rabatten i baren så var det lite. Sentralt og koselig hotell, hotellet har hele 3 heiser som dekker 6 etasjer, så det er omtrent ikke ventetid. En annen kul ting er at det i resepsjonsområdet står et akvarie på 1 million liter, som egentlig tilhører akvariet i Berlin.
Hotell: Radisson blu Kristiansand Min status: gold Rom booket: billigste 750,- Oppgradert: Junior suite, top floor. Andre fordeler: 10 min etter ankomst kom det en dame med velkomstkort + bær, kake og nøtter. Veldig hyggelig. ----------- Meget bra treningsrom for de som er interessert i det. God burger i restauranten og ser frem til frokosten i morgen tidlig
Hotell: Radisson Frankfurt Min status: Gold Rom booket: Standard rom på Radissonblu.com Oppgradert: Nei Andre fordeler: Zip, nada. Skuffende. Annet: Resepsjonisten som sjekket oss inn var litt brysk, men øvrig personal trivelige. Fint rom
Det kan jo ha vært fullt, kan ikke klandre dem for manglende oppgradering da. Hva annet skulle vi forventet? (Er fersk CC Gull)
Da burde du i allefall ha fått en forklaring på hvorfor du ikke ble oppgradert og en annen form gjenkjennelse av status.
Kikka litt på perks lista. Det gjelder både for evt oppgradering og gave på rommet. At det er "eligible ". Så er 1000kr Spørsmålet: hva eligible. Jeg har kjøpt på Radisson, så da må vel det holde?
Ok. Tok det opp ved utsjekk. Viser seg at de ikke har sett medlemsstatus på bestillingen, så mye for å bestille gjennom radissonblu.com (som forøvrig er en rotete nettside) og være pålogget.