Hotell: Park Plaza Amsterdam AirPort Min status: CC Gold Rom booket: Superior, (brukte Best rate guarantee og fikk rommet for 45eur) Oppgradert: Ja til executive rom i øverste etasje. Andre fordeler: Fruktfat i velkomstgave, tilgang til executive lounge, stor vannflaske på rommet. Nytt og fresht hotell. Ble tatt godt imot og vist rundt på hotellet. Meget god frokost som jeg fikk inkludert i prisen (?) Tilgang til spa og gode treningsfasiliteter gjorde oppholdet komplett det var selvsagt gratis shuttlebuss fra Schipol. Internett var også veldig bra. Bor her gjerne igjen!!
Hotell: Park Inn by Radisson - OSL, 10.mars Min status: CC Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: Handicap-rom. Passa bra når eg sjekka inn med matforgiftning. Stort bad, kunne rulle rundt på golvet. Massevis av sympati i resepsjonen ved innsjekking.
Hotell: Park Inn by Radisson, Aberdeen - 11.mars Min status: CC Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Nei. Andre fordeler: Fantastisk smil av resepsjonisten ved ankomst.
Hotell: Radisson Blu OSL - 26.mars Min status: CC Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til junior suite. Najs! Andre fordeler: Fruktfat, stor flaske vatn og ein fint kort levert på døra på kvelden. Av og til er det fint å vere Medel-Svensson og ha klubbkort i Carlson.
Hotell: Park Inn - Shannon Airport, 10.mars Min status: CC Silver Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, fra billigste til et King Bed Kostet €69, som var en pris å leve med. Gratis frokost som var ganske grei. Ellers et litt gammelt hotell, men helt greit opphold.
Hotell: Park Plaza Riverbank (London) Min status: Concierge Rom booket: 2x billigste (2-for-en weekend), cirka £160 per rom for to netter(!) ved inngangen til påsken (helgen før alle særnorske fridagene bryter løs). Oppgradert: Ja, begge rommene til romslige Junior Suites. Andre fordeler: Fruktfat og en flaske vann på hvert rom. La inn en ut- og innsjekk etter to dager, med ny booking for to rom (billigste, men nå nesten tre ganger prisen): Samme oppgradering (2x Junior Suites, med fruktfat og vann). Halvslitt hotell som gjennomgår en oppussing nå (muligens kun fasaden på utsiden). Ikke plagsomt utdatert, men bør dresses opp innen maks fem år.
Hotell: Blu Plaza Oslo Min status: CC Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, fra billigste til Business Rom, 32 etasje. Vindu mot sentrum, velkomst gave i form av frukt på talerken. 4-2-2 rate gav det veldig god opphold. Travelt på frokost i løpet av påske. Litt gammelt med høy badekar. Ellers okey. Sent utsjekk kl. 14. Bra utsikt fra fitness senter på topen av hotellet, med sol på himmelen.
Hotell: Park Inn by Radisson - OSL Min status: CC Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: 7. etasje, stor rom, senere sjekk ut. Ellers grei opphold.
Hotell: Radisson Blu Royal Hotel - Dublin Min status: CC Gold Rom booket: Business class Oppgradert: Nei Andre fordeler: To flasker vatn på rommet etter innsjekk, fruktfat levert på døra. Bra frokost, fin presentasjon og veldig trivelig personale over heile linja. Gamal TV; 20" flatskjerm. Ingen minibar (men kjøleskap på rommet).
Hotell: Radisson Blu Royal Garden - Trondheim Min status: CC Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til suite Andre fordeler: Sjokolade og vatn i velkomstgave, sein utsjekk. Fyrste opphaldet mitt på Royal Garden, veldig fin opplevelse. Litt støy frå ventilasjonsanlegget, men god seng og god frokost.
Hotell: Radisson Blu Milano Min status: CC Gold Rom booket: Standard billigste Oppgradert: Ja, til suite Andre fordeler: Velkomstgave i form av en boks kaffe
Er det noen som har erfaring med CC's priser i USA sammenlignet med kjeder som HH og IHG?? Er det billigere og bedre? Dyrere og bedre? Dyrere og dårligere? Eller like ræva?
Hotell: Radisson Martinique, New York Min status: CC Gold Rom booket: Standard billigste (rundt $300 pr natt) Oppgradert: Nei Andre fordeler: En liten boks sjokolade som velkomstgave. Frokost for to hver dag, visstnok verdsatt til $30 pr pers. To flasker vann på rommet hver dag, vet ikke om det er standard? Ankom hotellet rundt kl 19, til en kort kø for innsjekk, men det tok fortsatt nesten 45 minutter å sjekke inn. Forstod hvorfor når det ble min tur. Karen bak disken skulle på død og liv småprate med alle, brukte nok 10 minutter i snitt på hver person som sjekket inn. Oppgradering ikke tilgjengelig med forklaring om at crew var forsinket ut, og oppgraderte rom ikke var tilgjengelig. Fikk heller ingen oppgradering senere i oppholdet. Vil nok tenke meg nøye om før jeg velger å legge igjen penger på dette hotellet igjen.
Park inn Stavangee Status Gold Booket Business Ikke oppgradert Perks - måtte påpeke manglende velkomstperk for å få noen bær og makroner sammen med et ironisk velkomstbrev Ingen spesiell velkomst eller velkomstgave ved innsjekk. Booket business fordi vi ønsket premium filmchannel som ble lovet i booking dialogen. (Vi skulle oppholde oss 3 døgn på det rommet pga behandling på en klinikk o nærheten ). Da dette ikke var tilgjengelig fikk vi vite at park inn har gått bort i fra filmer på rommene og at oppgradering kunne vi glemme fordi suitene ble pusset opp.. men en velkomstgave kunne vi alltids få. Fant ut like etterpå at det var fint mulig å booke suite samme dag og i følge en annen på hotellet var suitene åpne for gjester. Greit nok at vi ikke ble oppgradert, men å lyve blir for useriøst.
Helt enig. Jeg synes det her er på sin plass med en mail til hotelldirektøren og kjeden. Antakeligvis er det ikke slik de mener de skal ta vare på sine kunder.
Hotell: Radisson Scandinavia Oslo. Min status: CC Gold Rom booket: Billigste, 2for1 deal på nett. Oppgradert: Ja til Business room i 19 etg, ned mot kongen.. Andre fordeler: En boks med lakris, vannflasker og kort, med velkommen igjen ønsker(aldri bodd her) Så får vi håpe det ikke blir streik!
Noen som har erfaringer med Radisson Blu Berlin, har booket en helg der. Er det noen rom man bør spørre etter og er frokost inkludert som Gull når man booker 2 for 1 raten?
Radisson Blu Sky hotel Tallinn Status: Concierge Booket: billigste Fikk: One bedroom suite med flott utsikt, fruktfat og personlig hilsen var på plass. Synes dette er et av de bedre Radisson hotellene
Det løste seg greit for oss som skulle ut i dag, søndag, måtte være ute til 12.00, dog bare frokost fra 07.00-08.00.. Noe som var uaktuelt etter alle de gode GT som ble konsumert i går.. Men overhørte at de som skulle bli til mandag ble flyttet til fornebu.....