Norge: Fryktelig nedslitt Royal: Oppusset i 2012/2013 Enkelt valg... Eneste minuset med Royal er at man ikke får frokost på rommet.
Hotell: Radisson Blu Hotel, Malmo Min status: Concierge Rom booket: Billigste Standard rum Oppgradert: Business Class Room Andre fordeler: Frugt
Hotell: Radisson Blu Hotel St. Helens Dublin Min status: Concierge Rom booket: Business class Oppgradert: Business suite Andre fordeler: Fruktfat, sjokolade, vannflasker og - sjokoladekake med bursdagshilsen til fattern! Synd vi bare er her en natt. Selv om selve hotellet ikke er 100% moderne, så er omgivelsene ganske så flott.
Hotell: Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Min status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja, men til hva? Er neimen ikke sikker. Det er i alle fall et stort rom, det er nespressomaskin på rommet og en sofagruppe her. Anslår at rommet er på ca 30-35 kvm. Andre fordeler: Frukt og en flaske vann på døra ca 30 min etter innsjekk, sammen med et brev om at de ønsket meg velkommen tilbake. Har kun bodd på denne eiendommen en gang før, i januar 2013. Forøvrig kan det nevnes at det var et svært lite serviceinnstilt menneske som sjekket meg inn. Det var bare det obligatoriske som "ID? Sett i kortet ditt. Her er nøklene. Ha det bra"
Takk, var det jeg tenkte. Men så ikke business class skilt som det har vært på de andre rommene jeg var på i helgen. Heller ikke slippers og badekåpe her
Jeg la merke til det sist jeg var der - men jeg filk slåbråk - dog litt liten ..... Godt jeg var alene.
Definitivt Business class, og sikkert cleaning som har glemt å restokke når de vasket rommet. Skjer ganske ofte for å si det sånn. Skal teste ut Skandinavia i morgen og The Thief på onsdag, så blir spennede å se hvem som er best av de
Radisson Blu Scandinavia Oslo Concierge Billigste rom med en seng booket I følge resepsjonisten var jeg oppgradert, men da jeg kom opp var det kun ett vanlig lite kott, dog nyoppusset, så oppgraderingen var at jeg ikke fikk ett kott fra 90 tallet Dassen lekker og da jeg skulle ringe ned for å be om ett Business rom, fant jeg ut at telefonen ikke virket. Gidder ikke stresse
Hotell: Radisson Blu Skandinavia Oslo Min status: Concierge Rom booket: Billigste Standard rom Oppgradert: Business Class Rom Andre fordeler: Noen andres frukt og sjokolade kake stykke, samt vann. Elendig indjekkingsprosess med en trainee, som ikke hadde anelse om hva CC concierge var for noe.. Fikk først rom i 3 etasje (aka family room), men det ville jeg ikke ha, så fikk Business rom i 12 i stedet. Fikk noen andres rom og velkomst lapp, samt frukt og vann... Good times
Så du sier at dersom jeg hadde sagt ifra hadde det blitt business på meg også. Oh, wait. Telefonen virket ikke så jeg kunne ikke be om ett annet rom
Hotell: Radisson Blu Park Fornebu Min status: Concierge Rom booket: Jobbpris Oppgradert: Junior suite med vegg til vegg teppe og kasse-tv fra 1981. Offergave: Nada. Ikke et ord om oppgradering ved innsjekk, men må være juniorsuite jeg har fått. Første hotellet jeg har vært på i år som ikke har flatskjerm! Smør niste, restauranten er fæl!
Hotell: Radisson Blu Royal København Min status: Concierge Rom booket: 50.000 CC points Oppgradert: Royal Club rom med Club access Offergave: Frukt, sjokkis og nøtter. Knallservice hele veien. Hadde booket rom til opphavet også, og Concierge fikset champagne på rommet deres ved innsjekk ++ All smiles
Hotell: Radisson Blu Amsterdam Min status: CC Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Business Class (iflg. resepsjonisten var dette fordi de var fri for vanlige rom, men aner ikke om han ikke skjønte at jeg var oppgradert eller om de faktisk var utsolgt. Andre fordeler: Ingen. Ingen velkomstgave eller annet.