Jeg purret en gang etter ca 11 dager, og da fikk jeg svar og poeng på konto etter noen timer. Riktignok manglet noen bonuspoeng som Concierge, men da jeg etterlyste dem fikk jeg nesten dobbelt så mye som jeg skulle ha hatt, så det var godkjent.
Hotell: Radisson Blu Royal bryggen, Bergen Min status: Gull Rom booket: Standard. 1 for 2 pris Oppgradert: Business Class, men ikke morgenkåpe på rommet. Andre fordeler: Fruktfat og sen utsjekk til 1500.
Har måttet etterregistrere 2 av 4 opphold. Og med etterregistrering så må man sende inn kvitteringen vist man skal få poeng for mat og drikke+++. Og jeg driver ikke å sparer på disse kvitteringene. Det syns jeg er for dårlig.
Oktober I: Hotell: Radisson Blu Royal Hotel Copenhagen Min status: Gull Rom booket: Family-room Oppgradert: Egentlig ikke. Fikk rom i 5. etg. istedefor sammen med de andre i 3. Andre fordeler: Fruktfat med fluer. Fikk ikke sen utsjekk. De to andre familiene fikk det uten status Oktober II: Hotell: Radisson Blu Tromsø Min status: Gull Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nei November: Hotell: Radisson Blu Royal Hotel Copenhagen Min status: Gull Rom booket: Standard Oppgradert: Egentlig ikke. Fikk rom i 16. etg. Andre fordeler: Fruktfat uten fluer. Kakerlakker på rommet (!) Ble flyttet ned til et skittent rom i 6.etg (naborom til Arne Jacobsen suiten. Fikk sen utsjekk "som plaster på såret for kakkerlakk-insidenten", tydeligvis ikke fordi jeg har det som perk i CC Gold. Konklusjon: Styr unna Radisson Blu Royal Hotel Copenhagen. De anser ikke CC Gold som verdi i det hele tatt! Har klaget til de, men de svarer ikke. Hverken hos hotellet eller CC. Radisson Blu i Tromsø sin håndtering av mitt CC Gold kan muligens forsvares, siden Berg-Hansen hadde gjort mye feil i bookingen. Vurderer sterkt framtidige opphold på Radisson Blu, i allefall i Danmark og Norge...
CC ber deg vente i 7-10 dager. Når jeg passerer dag 11 sender jeg inn skjema fra nettsiden deres. Får da som regel svar om at poengene er på vei i løpet av 24 timer.
På mine tre siste opphold har jeg måttet etterregistrere hos CC. Litt rart, for det har ikke skjedd tidligere. Mangler fortsatt registrering for min siste natt, som også ga meg de 50 K poengene etter Megado. irriterende!
De hotellene jeg har hatt problemer med er de som ikke er fullverdig Radisson Blu hoteller, men franchaise hoteller som feks Radisson Blu Lillehammer.
Hotell: Park Plaza Amsterdam Airport Min status: Concierge Rom booket: Billigste (2-for-1 weekend extend) Oppgradert: Executive Room Offergave: En liter vann og 9 konfektbiter
1 for 2? Det hørtes ut som en usannsynlig dårlig deal Hotell: Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport Min status: Concierge Rom booket: Standard, 2 for 1. Oppgradert: Nei Andre fordeler: Sjokkis, vann og en pose pepperkaker.
Hotell: Park Plaza Amsterdam Airport Min status: Concierge Rom booket: Billigste, pre-paid Oppgradert: Jaudå, til executive rom Andre fordeler: Ikke noe enda men sjekket inn nå rett før 1200. Hvem vet om det kjæm noe på døra etter hvert
Da har man opplevd det også. Det er ikke WIFI på rommene her, kun i fellesarealene. Det er en kabel her på rommet som visstnok skal gi nettilgang men kan noen forklare meg hvor man plugger den i en iPad eller iPhone?
Det var wifi på rommet mitt i går, men det var veldig ustabilt. Gjorde betjeningen oppmerksom på det ved utsjekk, og de skulle få noen til å se på det. De har også club lounge der, med gratis alkohol mellom 17 og 19, men dette fant jeg ikke ut før ved utsjekk, siden ingen informerte om det. Prosecco til frokosten i helgene er også et nice touch.
Da bruker du en sånn en, eller tilsvarende. Virker brillefint! http://www.amazon.com/TP-LINK-Wireless-Pocket-Router-TL-WR700N/dp/B006DEBYWU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1342878719&sr=8-1&keywords=tp-link tl-wr700
Fikk du wifi til slutt? Be evt om et rom som har wifi-dekning. Er spent på å høre hvordan club loungen er, hvis du får testet den
Har opplevd det mye.. spesielt i Asia. http://www.lefdal.com/product/data/...505/d-link-wireless-n-mobile-companion-router Anbefaler denne.. liten og grei å ha med på reise! Drar aldri noen plass uten den
Ajajaj, da vet jeg hva jeg skal ønske meg til jul Jeg rakk ikke innom executive loungen nei dessverre. Ble ikke informert om det ved innsjekking heller. Det dukket heller aldri opp offergave. Når det er sagt var Park Plaza mye mer moderne og freshere enn Radisson Blu. Måtte jeg velge ville jeg uten tvil valgt Park Plaza neste gang jeg er i de traktene, til tross for dårlig wifi.
Da jeg sjekket ut poengterte jeg at de måtte passe på å informere gjestene om club loungen. Det skulle de gjøre, og de beklaget så mye. Ser ikke ut til at det hadde noen effekt. Det kom en spørreundersøkelse på epost et par dager senere, og der passet jeg på å gi tilbakemelding om dette samt wifi. Gjør gjerne det samme, og skriv for all del at du ikke fikk welcome amenity. For øvrig er jeg enig i at hotellet var fresht og fint, og jeg bor der gjerne igjen.
Hotell: Radisson Blu Lisboa Min status: Concierge Rom booket: Billigste, pre-paid. Kosta 60 Euro Oppgradert: Til en gigantisk suite som trengte en skikkelig rundvask Andre fordeler: Fikk en lanyard det sto Radisson Blu på. lol. Innsjekk kl 0930, noe jeg avklarte før jeg bestilte siden det kun var ett dagrom for 3 til 4 timer for ett møte. Rævva wifi og ett skikkelig nasty, gross, utdatert hotel. Det er en grunn til at det kosta 60 Euro