Hotell: Radisson Blu Royal Bergen Min status: Gull Rom booket: Kjipeste mulig. Oppgradert: Ja, til business rom. Reisefølge fikk også sitt rom oppgradert, da jeg hadde booket begge rom.
Hotell: Radisson Blu Prado Madrid Min status: Gull Rom booket: Business Oppgradert: Til Suite. Digger disse gjørnesuitene, fått denne oppgraderingen før. Velkomstgave ett stk grønt eple og en flaske mineralvann.
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Gull Rom booket: Business Oppgradert: Nope. Dette er litt rart, men som CCG booker jeg som regel standard rom og får minimum business rom, ofte jr suite og noen få ganger suite. Så booker man business rom, og får ingenting. Velkomst med noe sjokoladedigg og vann.
Hotell: Radisson Blu Frankfurt Min status: Gull Rom booket: Standard Oppgradert: Nei. Ei heller velkomstgave, men ringte å etterlyste denne så kom det noe gummibjørner og vann. Dårlig uttelling pga booket via 3rd party, så ingen poeng bortsett fra baren og ingen stay credit. Kjipt med sånne messegreier som ikke gir poeng når man bor hele uka. Neste gang tar jeg heller på meg jobben med å booke og bestiller på Viatrumf, det må gi bra uttelling for 5 rom i en uke tenker jeg. Sånn sett begynner jeg å bli klar for å flytte all hotelbestilling til Viatrumf, det er masete å ha CCG når det ikke gir fordeler.
Hotell: Radisson Blu Royal København Min status: Gull Rom booket: Kjipeste Oppgradert: Njaaa, kanskje? Velkomstgave: ett stk eple og en flaske eplemost, et jordbær og noen kjeks. ..... og et velkomstbrev til en eller annen Sorensen. Det er iallfall ikke meg, selv om resepsjonen også da jeg dobbeltsjekket mente at det var meg. /koffert
Hvis man booker via viatrumf, teller da ikke nettene på opptjening? Har bare fått godskrevet en natt mot Club Carlsson men alle andre nettene ligger i historien...
Hotell Park Inn By Radisson Copenhagen Airport Min status: Gull Rom booket: Business (eneste alternativet ved booking) Oppgradert: Nei. Heller ingen velkomstgave eller brev. Virker som de ikke driver med sånt på dette hotellet.
Da kom beskjeden man gjerne skulle ha unngått - nemlig at to fine år som CC Concierge er over og man nå "bare" er Gold Elite igjen. Jaja, vanskelig å klage over en status man fikk gjennom MegaDO og som man har hatt en god del glede av. Så gjenstår det å se om man blir like godt mottatt på Royal Garden som Gold Elite
Jojo, men vi ramlet ned til Silver Elite, så jeg syns ikke du skal klage Helt greit dog, vi har bodd lite på Radisson og jeg regner med at vi er nede på Red "elite" om et års tid.
Ditto, etter endret reisemønster så blir det ikke Gold til neste år på meg heller, kun HH Diamond igjen av statuser på hotell. Og det ryker vel mars 2018 og da er jeg på bar bakke hvis jeg ikke finner på noe lurt Største fordelen jeg hadde med CC gold var jo 2for1 nettene i helgene, og de er jo borte så skal nok klare meg.
Har hatt sammenhengende CC Gold ganske lenge nå, men ramlet nylig ned på CC Silver. Kjenner at det ikke er noe stort tap. I Norge bruker jeg utelukkende kombinasjonen ViaTrumf / Hotels.com Rewards - og jeg klarer meg for så vidt fint uten den vannflasken og fruktfatet som jeg går glipp av på Radisson OSL. Helt enig med forrige taler. Uten 4 for 2 eller 2 for 1, er det ikke mye guff igjen i Club Carlson.
Slutter meg til dette: Var begrenset hva jeg fikk ut av det som CCG (4/2 og 2/1 var de desidert største perkene; måtte ellers to ganger betale for oppgradering), og som CCS fikk jeg absolutt ingenting i det hele tatt - ikke en gang sen utsjekk. Club Carlson er med andre ord ikke noe jeg kommer til å savne og aldeles ikke noe jeg ville strebe etter. Da er det mye bedre å sikre seg noen frynsegoder med Viatrumf/Hotels.com.
Hotell: Radisson Blu Hotel Haugesund Min status: Silver Elite Rom booket: billigste mulig cash + points (ca.600 nok + 5000 CC poeng) Oppgradert; ja til suite, ikke veldig stor akkurat men greit med adskilt soverom og fin utsikt over Karmsundet og to (små) balkonger Annet; 2 flasker vann + noe sjokolade free of charge og 20% rabatt i restauranten visstnok. Jeg bor jo her i byen, faktisk kun en 1km fra dette hotellet og bor jo normalt ikke på hotell i min hjemby, men det var en akutt situasjon med leiligheten min i dag morges som gjorde at jeg ikke kunne bo der før i morgen (intet farlig dog). Radisson Blu kunne tilby meg den beste ordningen for en natt, og for 600 spenn er til og med frokost inkludert. Rart og være her siden jeg er oppvokst i nabolaget og flittig benyttet både bassenget og mingolfbanen i min ungdom.
Hotell: Radisson OSL Min status: Gull Rom booket: Billigste cash&points Oppgradert: Ja; til Junior Suite i 5. etasje. Annet: Velkomstsjokolade og -hilsen. (Vet ikke hvor omfattende gaven var, samboeren forsynte seg av alt da hun sjekket inn for meg noen timer tidligere)..
Stryk det siste, tror jeg har klart å trylle frem en link: https://www.clubcarlson.com/secure/offers/12596561?hotelBrandCode=