Send mail til [email protected]. Man blir kun matchet til gold med EBD, jeg prøvde meg på concierge men det gikk ikke gjennom.
Okt 2016 Hotell: Radisson Blu Shangahi New World Min status: Gull(etter statusmatch) Rom booket: Standard Oppgradert: Ja - til Suite(husker ikke akkurat, to rom med eget bad). Mai 2017 Hotell: Radisson Airport Hotell Narita(Tokyo) Min Status: Sølv Room Booket: Standard for 15.000 club carlsson points Oppgradert: Ja, et hakk.
Hei, mener du Radisson Blu Plaza Bangkok? Når jeg søker på Royal Bangkok finner jeg ikke noe hotell. Noen med erfaring fra Radisson / Club Carlson Hotell i Bangkok?
Mener det het Royal før, men det stemmer med Plaza. Veldig bra Radisson, et av deres beste. Anbefales varmt.
Hotell: Park Plaza Cardiff Min status: Gull Rom booket: Junior Suite Oppgradert: Nei Andre fordeler: Velkomstbrev, karameller , 3 flasker med vann Et fint hotell. Grei beliggenhet, hyggelig betjening og etter min mening en bra frokost med særpreg. Grei hastighet på WIFI. Liten TV men med HDMI mulighet Kona forelsket seg i badet på junior suiten, walkin shower med fossefallshode , 2 servanter, badekar og kjempestort speil. Rommet i seg selv var ikke noe spesielle. Grei størrelse. Rent og pent. Bassenget var greit, samt tilgang til steam rom og boblebad. Kjempefin gym/treningssenter, 2 etg med moderne utstyr.
Hotell: Radisson Blu Edwardian Kenilworth Min status: Gull Rom booket: Delux Rom med frokost Oppgradert: Nei Bodd her flere ganger tidligere (favoritt rommet er 416), denne gangen fikk jeg 316. Litt mindre rom, mindre bad (som er små i utgangspunktet). 2 flasker vann. Første gang vi har hatt frokost ved hotellet, og jeg ble skuffet. Men hotellet ligger bra til som base for noen dager i London
Noen som har erfaringer med Radisson Blu Rome? Har booket noen netter i nær fremtid for å booste poengkontoen.
Jeg bodde der 1 natt i 2013. Skulle egentlig bodd der 3 netter. Rommet var lite og frokosten var kjedelig. Området er ok, men jeg ville ikke anbefalt det.
Bodde der for drøyt 10 år siden, så det er vel ikke helt relevant. Men vi fikk oppgradering til suite. Hyggelig betjening, sentralt og typisk italiensk.
Da hoppet jeg av Club Carlson-toget for denne gang. Har hatt CC Gold i årevis gjennom statusmatch mot EBG, EBD, HH Gold, HH Diamond, IHG Spire etc. - men nå var det altså slutt. De mente jeg måtte sove inn status som "alle andre". Fair enough. Kansellerte umiddelbart syv bestilte opphold, kontaktet Stordalen og fikk matchet til Platinum og er nå i full gang med å samle opp poeng til The Thief Etter at 2-for-1 og 4-for-2 forsvant, forsvant også mye av nytten med CC for min del, så ikke noe stort tap.
@ILS2 Har da hørt om andre som har fått beholde CCG via aksjer over flere perioder. Hvilket kort måtte til foresten for å få matchet til Stordalens Platinum?
Som sagt; jeg føler at CC har mistet mye av verdien sin - i hvert fall for meg - så gidd ikke kjøpe aksjer for å få Business-rom på Radisson OSL, men takk for tipset Stordalen kjører vel en kampanje frem til juni med matching mot Hilton-status. Tipper de prøver å fange opp alle som har brukt Hilton CPH, et hotell som nå er overtatt av Stordalen. HH Diamond ble matchet til Platinum.
Hotell: Radisson Blu Bodø Min status: Gull Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, nytt business class rom med utsikt mot havna Andre fordeler: Velkomstbrev, sjokolade Veldig hyggelig innsjekk og et flott rom i 11 etasje.
Hotell: Radisson Blu Bergen Min status: Sølv Rom booket: Standard (2 netter på tilbud) Oppgradert: Ja, stort business class rom Andre fordeler: Ingen Booket i appen, og diverse kampanjer (dream og triple) resulterte i 30+K CC poeng
Hotell: Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn Min status: Gull Rom booket: Billigste (Queen Guest Room) til 15 000 poeng / natt Oppgradert: Ja, til Superior Room Andre fordeler: Cookies, ballonger, 2 vannflasker, 20% rabatt på spa. Ingen frokost. Helt kurant hotell, bra deal med bare 15000/poeng; bare 10 min å gå til gamlebyen, spa og ordentlig gym.
Hotell: Olso - Radisson Blu Plaza Min status: Consierge Rom booket: Billigste, Dream Deals Oppgradert: Ja til Polar Suiten Bestillte 2 standard rom netter her som vanlig, og har vel alltid blitt oppgradert til business rom hos Radisson. Underlig nok så fant jeg ingen rom med nr 3212 på døren, men de 2 nærmeste rommene var da Polar suiten & Kongesuiten. Min nøkkel passet selvsagt ikke til den siste, men isbjørn rommet funket. Mykeste sengen noensinne, og designet begynner vel å eldes litt men kjekt lell. Romservice hadde god tid hos meg så jeg spurte om det var mulig å kikke litt inne på kongesuiten, men der hadde de visst bare adgang under oppsyn av Securitas vakter da den visstnok er privat for Wenaas...