Noen som har erfaring med prismatch? Sendte claim for 3 dager siden (her), men jeg har ikke fått tilbakemelding. Prisen var lavere hos Expedia, men den har selvfølgelig gått opp nå. Skjemaet er nettbasert uten bekreftelse per e-post, så jeg er redd de vil hevde å aldri ha mottatt forespørselen.
Da er det 9 dager siden forespørsel om prismatch og 3 dager siden oppfølging per e-post. Ingen tilbakemelding så det ble et dårlig førsteinntrykk av Club Carlson.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia, København Min status: Sølv Rom booket: Standard (enkelt natt) Oppgradert: Nei Andre fordeler: Tja... Tildelt rom i 16. etasje hvor det allerede var to stykker på plass, og som var fullt i sving med sitt. Når jeg attpåtil ble sjekket inn på dette opptatte rommet av tilstedeværende manager, så var det ikke så mange igjen i resepsjonen å skjelle ut heller. Kompensasjonsforslag: Gratis, men vesentlig mindre, rom for natten i 5. etasje. Hadde det vært valgmuligheter, skulle jeg ha kranglet mer, men det spørs om jeg ikke skal booke meg et møte med hotelldirektørens representant i morgen tidlig.
Hotell: Radisson HC Andersen Odense Min status: Sølv Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: Absolutt ingen overhodet. Hvis dette ikke er det stusseligste Radisson-hotellet i hele Europa, så vet jeg ikke. Hadde Radisson-kjeden kommet på inspeksjon, hadde hotellet blitt kastet ut av den. Enda er det visstnok blant Odenses bedre, forstå det den som kan (det gjør man imidlertid når man ser hvor forferdelige byens øvrige hoteller er - best valuta for pengene, og best standard, får man faktisk hos Cabinn...). Prikken over i'en? Plastglassene på minibaren (tannglassene er imidlertid av glass).
Jeg trodde jeg bare var uheldig i helgen, men to dårlige opplevelser så tett kan nesten ikke være tilfeldig.. Hotell: Radisson Blu Scandinavia, København Status: Concierge Booket: Billigste på poeng Oppgradert: tja. Vist nok "superior" rom i 24 etasje, men det så høyst ordinært ut. En gigantisk våt flekk som jeg antar (og håper!) var kaffe ved siden av sengen. Vi oppdaget den ikke før samboer tråkket i den morgenen etter da vi sjekket inn sent på kvelden og bare stupte til køys. Apropos innsjekk så kan det hende at jeg ikke ser superfresh ut etter 10 timer i bil, men da jeg gikk mot skranken så damen meg i høyere før hun meget demonstrativt snudde ryggen til meg for å spørre en kollega om noe. Jeg vet ikke hva som kan ha vært så viktig at det ikke kunne vente til jeg var sjekket inn, men jeg håper det stod om lov og død. For øvrig var det ganske fornøyelig da hun like etterpå utbrøt "Åh, Gud, De er jo Concierge!" Som om man ikke kan være det i jeans og T-skjorte.. Frokosten var for øvrig fullstendig galehus takket være storinnrykk av bussturister som de overhodet ikke hadde tatt høyde for. Skal tilbake i oktober og tror faktisk jeg skal sende dem en mail og si at jeg håper på litt bedre opphold da.
Før jeg ble sendt til det opptatte rommet i 16. etasje, ble jeg stående en liten evighet og vente på innsjekk, mens vedkommende fyr som viste seg å være leder av kveldsskiftet demonstrativt holdt på med noe papirarbeid, før han forsvant ut på bakrommet. Da han omsider tok seg bryderiet med å sjekke meg inn, nektet han for at det var mulig å få EB-poeng i stedet for CC-poeng, hvilket jeg så nokså bestemt overbeviste ham om at var mulig. Når det hele så toppet seg med opplevelsen i rommet i 16. etasje, så kan man vel si at jeg ikke akkurat holdt tilbake i utskjellingen min av vedkommende etterpå. Hadde ikke klokken vært nærmere midnatt og jeg befant meg på Amager, så hadde jeg reist til Radisson Royal. Håpløst hotell, og jeg akter meg ikke dit igjen.
Hotell: Radisson Blu Hotel Yerevan Min status: Gull Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til Executive Suite Andre fordeler: Fruktfat, bedre enn det pleier å være. Veldig fornøyd!
Hotell: Radisson Blu Hotel Oulu Min status: Gull Rom booket: Business Class Room, Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nei Rom 241 Greit rom. Grei frokost , og grei lokasjon i byen, men ikke noe mer en det.
Hotell: Radisson Edwardian Heathrow (ja London ja) Min status: Expedia Gold Rom booket: Standard (enkelt natt) Oppgradert: Ja Andre fordeler: Ja, fikk oppgradering til Superior rom. I tillegg var det fruktfat + 2 flasker vann og gratis frokost. Dette er første hotellopphold med status som Expedia Gold. Det var litt bråkete i lobby så jeg hørte vel egentlig ikke hva som ble sagt ved innsjekk. Jeg var derfor litt kritisk når jeg vurderte innsjekk på Expedia. Etter den litt kritiske vurderingen der jeg sa at jeg ikke ble behandlet som VIP gikk det 20 sekunder før jeg fikk mail fra Expedia der de skulle ta dette direkte med hotellet. Derette nye 20 sekunder før de ringer fra resepsjonen. De kunne fortelle at rommet var oppgradert fra standard til Superior (noe jeg ikke fikk med meg). De sa også at det var frukt og vann på rommet. Jeg så jo det, men tenkte at det ikke var nok VIP til at jeg skulle være ekstatisk. Han sa også at frokost var inkludert, noe de sa at det IKKE var ved innsjekk. Anyway. Det virker som om Expedia Gold faktisk har noe for seg. Så langt tommel opp. Men utrolig kleint at noen leser tilbakemelding og reagerer på det. Jeg skal i utgangspunktet bare sove her...
Jeg sendte en mail og klaget, men så hadde ikke jeg en fult så dårlig opplevelse som @Scandipendler. Jeg ble oppringt av en partysvenske som lovet bot og bedring i oktober og slang over 10.000 poeng som plaster på såret. Ikke allverdens, men jeg skal til København og jeg kan ikke helt forsvare å bruke nesten dobbelt så mange poeng på Royal når jeg bare skal sove der. Spent på om de klarer å ta seg sammen i høst..
Hotell: Radisson Blu Scandinavia, København Min status: Gull Rom booket: 2 businessrom på poeng(enkelt natt) Oppgradert: Ja , det ene rommet( mitt ) ble til juniorsuite. Andre fordeler : Sjokolade og vann på begge rom. Som andre har påpekt, tok det også lang tid for meg å få sjekke inn. Det var et crew fra EgyptAir som skulle sjekke inn, men de sto ved en annen skranke og ble ekspedert, men kapteinen og en styrmann(?) gikk freidig og snakket med begge de to andre ledige resepsjonistene, slikk at vi andre som sto i kø ikke fikk sjekket inn. Da de endelig var ferdige med skitpratet, tok det enda nesten 10 minutter før de endelig vinket meg over. Da var køen blitt til over 20 personer....forferdelig irriterende. I tillegg skulle de ved utsjekk ha meg til å betale for begge rommene, noe jeg da benektet og sa at dette var bestillt på poeng. Frokost har fått seg en oppgradering siden sist iallefall, selv om det fremdeles er litt....kjedelig.
@Origo @Chrisljo - Noen som vet hvor mange aksjer man må besitte for å få gullkort? Edit: Fant denne http://www.rezidor.com/phoenix.zhtml?c=205430&p=irol-sharebenefits
Ser det står "* Upgrade to Gold Elite status will be effective approximately 20 working days following enrolment. To maintain Elite status, members must re-qualify annually per programme rules.". Så dette fungerer altså kun for et år? Ser ut som jeg kun ender opp på rundt 25 netter denne perioden, så blir vel gjerne nedgradert til Silver. Etter de fjerner 2for1 og 4for2 har jeg ikke særlig behov for å vedlikeholde medlemsskapet riktignok.
Lenge siden du var der? Partysvensken jeg snakket med 21.juli lovet høyt og hellig å stramme opp resepsjonen, men kulturendring skjer vel neppe over natten..
Aksjer kjøpt 01/08-2017. Oppgradert til GOLD 02/08-2017. " Dear Mr XXXXXXXX You have been upgraded to Gold Elite status in the Club Carlson-program since you purchased Rezidor shares. A card has been posted to the address in your profile and should arrive within 4-6 weeks from now, however your Gold Elite-benefits are valid from the day of the upgrade.If you opted out of a printed membership card, no card will be sent. Please see below for the Terms & Conditions of this offer. For any queries regarding Club Carlson or your Gold Elite-status, please let us know on [email protected] - Offer available exclusively for shareholders of the Rezidor Hotel Group. - Upgrade to Gold Elite status will be effective approximately 10 working days following enrollment through February 2018. - To maintain Elite status, members must re-qualify annually per programme rules. - Offer is non-transferable, may not be sold, and is subject to change or termination without notice. - By enrolling in Club CarlsonSM and participating in this offer, you agree to the Club CarlsonSM programme terms and conditions. Kind Regards, Club Carlson, Carlson Rezidor Hotel Group Phone +44 207 9490378 (Red) | +44 207 9490379 (Elite) Fax +353 1 2123751 | [email protected]"