Hotell: Radisson Blu Tromsø
Status: CC Gold
Rom booket: Single-room
Oppgradert: Nei
Andre fordeler: Ingen. Ikke bemerket status.
Jeg sendte hotellet en mail i forkant med oppdatering av status, da jeg ikke var ccgold ved booking. Jeg skrev også at jeg ønsket opptjening i EB-points fremfor cc. Jeg ba også om EB-kreditering ved innsjekk og utsjekk. Fikk beskjed om at det var i skjønneste orden. Mottok likevel poeng i CC.
Jeg fikk mail om undersøkelse i forbindelse med oppholdet i etterkant og skrev der en liten tekst om at jeg hadde håpet på oppgradering eller lignende med status. Jeg fikk mail dagen derpå av "Rooms divison manager" som la seg flat fordi jeg ikke hadde blitt oppgradert. Lovet at jeg skulle bli oppgradert neste gang. Hun skrev også at hun tipset meg om å heller samle på cc-poeng fremfor EB, og dersom jeg ønsket EB heller kunne veksle inn cc-points. Kanskje derfor jeg ikke fikk poeng i ønsket program
Vekslingskursen for cc > eb er 0.1 for øyeblikket. jeg mottok rundt 6000 cc poeng. For meg som ikke benytter meg noe voldsomt av cc hoteller annet enn noen få ganger i året ser ikke behovet for disse poengene. Da tar jeg heller 1000 ebp for to netter.
Hvilket program foretrekker folk opptjening i?
Last edited: 25. okt 2017