Hei folkens! Jeg er ny bruker her, men har lest forumet ganske lenge. På tide med første innlegg!
Jeg har nylig statusmatchet EBG til CC-gold, og har to opphold som venter dette halvåret. 2 netter på radisson blu Tromsø og 2 netter på radisson blu Bodø. Begge opphold ble booket før statusmatch. Det jeg lurer på er:
Vil hotellet kjenne til status når jeg kommer og eventuelt kunne gi noen fordeler? Har booket billigste enkeltrom begge opphold. Tromsø oppholdet er betalt på forhånd, Bodø er booket med avbestillingsmulighet. Så jeg kan forsåvidt avbestille og booke på ny til samme pris med status. Alle bestillinger er gjort gjennom offisiell nettside via viatrumf.
Vil EB opptjening lønnes fremfor CC poeng? Jeg kommer ikke til å bruke radisson fremover da scandic blir foretrukket i jobbsammenheng. Jeg skal også bo på radisson new world shanghai i påsken. Trenger altså ikke CC poengene til annet enn eventuelt veksling til EB. Vekslingskursen er 0.1 ebp per ccp når jeg sjekket på nettsidene deres. Jeg har ikke gjort meg kjent med opptjening ved opphold på radisson. Oppholdene kostet ca 1600 kr hver hvis det har betydning. Svar gjerne om hvilket program dere ønsker opptjening i, og hvorfor så kanskje jeg kan bli litt klokere.
Pleier det å være problemer med opptjening av ebp på radisson? Jeg har bare erfaring med scandic der valg av ebp-opptjening alltid har gått knirkefritt. Jeg har også lest litt forskjellige erfaringer med radisson og opptjening her på forumet.
Kanskje litt rotete, men håper noen tar seg tid til å svare
Vis alt...