Den har eg ikkje høyrt før... Ellers brukar kundeservice å vere greit behjelpelige med å rydde opp. Prøv gjerne ein epost til dei.
Hotell: Radisson Blu Hotel Royal Viking Stockholm. Min status: Silver, gikk ned i mars. Rom booket: Familierom Oppgradert: Nope. Og rommet er av den slitne sorten. Andre fordeler: Tre flasker vann. Igjen lar jeg meg imponere over at man ikke anerkjenner status, om enn ikke annet enn sølv. Jeg vet det var ledige rom i høyere kategori, og selv om Silver ikke nødvendigvis har rett til oppgradering, kan man jo kommentere det? Det ble forøvrig gjort et særskilt poeng ut av at vi hadde booket uten frokost, for så å informere om når frokosten var. Da måtte jeg spørre, fordi hun akkurat hadde sagt at vi ikke hadde frokost. "Nej, det har ni inte". Jeg har bestemt meg for å avslutte forholdet mitt med Radisson, rett og slett fordi jeg er lei av at de ansatte ser ut til å gi beng i hele programmet.
Hotell: Radisson blu Airport Vænes Min status: Gull Rom booket: Ordinært Oppgradert: Ja, Business class rom Andre fordeler: Nei
Enig. Det året jeg var Gull, ble jeg aldri tilbudt oppgradering bortsett fra én gang, i Helsinki - og da måtte jeg betale ekstra for det... Samtidig: Gi beskjed til Radisson kundeservice om nettopp hvorfor du kutter båndene. Kanskje noen vil stramme opp noen et eller annet sted...
Var inne på Radisson sine sider nå og da så jeg plutselig: Alle kvalifiserende netter teller Overnattinger med poeng + kontanter og bonusovernattinger teller mot å oppnå Elite-status. Er dette noe nytt?
Hotell: Radisson Blu Scandinavia København Min status: Gold Rom booket: Billigste mulige på Expedia Oppgradert: Nei Andre fordeler: Ingen Stinn av forventninger og høyt i sky etter å ha kjøpt meg aksjer til den store gullmedaljen i Rezidor(!), men falt med et solid mageplask da det tydeligvis ikke var godt for noe som helst
hvordan får man status matchet EBD mot dette? er ikke medlem. må man legge ved sas kortet sitt når man melder seg inn?
Når du bestiller på expedia får du ingen fordeler. Du må bestille gjennom radisson for å få fordelene
Har ikke fått noen fordeler som oppgradering når jeg har brukt 3 parts booking, men når jeg har booket hos radisson via viatrumf.no og betalt med amex så er ratingen 10 av 10 oppgraderinger.
Hotell: Radisson Blu Latvija ( RIGA ) Min status: Gold Rom booket: Standard med frokost Oppgradert: De hevdet det, men rommet var helt ordinært? Andre fordeler: Koselig håndskrevet brev, liten oppmerksomhet i form av lokal snacks og en flaske farris.
Hotell: Radisson Blu TRD Min status: Platinum Rom booket: Standard Oppgradert: Ja Andre fordeler: Det kan virke som om Radisson-kjeda etter kvart har brukt opp dei 1 mrd neonfarga makronane som vart innkjøpt for nokre år sidan? I dag på TRD var det kvit og mørk sjokolade + karamell på fatet i staden! Tipp, topp, tommel opp! (Og no er fatet tomt...) Meld deg inn, send så bilde av EB-kortet og forespørsel om match til [email protected]. (http://statusmatcher.com/company/radisson)
Testet dette men når jeg skal klikke på Bestill nå eller vis alle rompriser så skjer det ingen ting. Har testet både med IE og Chrome, tips?
Noen som har vært på Radisson Blu i Cesme i Tyrkia ? Er i området og vurderer å bo der, men leser de har veldig varierende reviews.
Noen som vet om man kan konvertere Reward poeng til EB når man måtte ønske dette, eller er dette en tapt sak om du ikke legger det inn i profilen at du skal gjøre dette med engang? (ser at man kan få 1/10 i EB. Altså hvis man får 10 000 Reward poeng vil dette bli 1000EB.