EuroBonus ChangeMakers (ex. Conscious Traveler)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av mrhaakon, 29. nov 2023.

  1. ScoobyDoo

    ScoobyDoo Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    Min Eurobonus-periode er sep-aug. Da kan jeg vel få 5.000 nivåpoeng på slutten av året i år, og 5.000 på begynnelsen av neste år? Altså totalt 10.000 nivåpoeng fra Conscious Traveler i neste opptjeningsperiode?
     
  2. Nuvolari

    Nuvolari EBD | Scandic L6 | GHA Titanium | Avis President

    Innlegg:
    1,802
    Likes mottatt:
    3,311
    Bonuspoeng:
    113
    Korrekt
     
  3. lohelle

    lohelle EBD

    Innlegg:
    516
    Likes mottatt:
    527
    Bonuspoeng:
    93
    Hei. Jeg har 7 steg på telleren, med ny periode fra mai. Jeg vil IKKE ha poengene i denne perioden, men er greit å ha 9 steg på vei inn i ny periode.
    Skal på en liten milage-run til GDN i morgen. Er det slik å forstå at jeg kun får 1 steg pr "retning" i bestillingen nå (eller hele bestillingen) ved å legge inn biofuel?

    Jeg har turen i morgen som to bestillinger med 3 legs, så om jeg legger inn biofuel på begge to, så vil det gi totalt 2 steg på telleren? Jeg når diamant etter turen i morgen med vanlige nivåpoeng fra flygningene + julekalender, så ønsker ikke å sløse bort de 5000 ekstra poengene i denne perioden.

    edit: liste litt tidligere i tråden, og fikk svar. Håper det stemmer fortsatt.
     
    Last edited: 14. febr 2026
  4. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,395
    Likes mottatt:
    1,591
    Bonuspoeng:
    113
    Kjøpte biofuel på tur ut, og ny batch for hjemturen etter første var registrert. Så to steps på en booking er fortsatt mulig.

    Har fortsatt vaskeark fra 2024 liggende, så blir nok ikke flere med det første
     
  5. Fleksnes

    Fleksnes Senior Medlem

    Innlegg:
    582
    Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har erfaring med å få steg for å droppe måltid på biz?
     
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,821
    Likes mottatt:
    79,688
    Bonuspoeng:
    293
    Er det en greie?
     
  7. Fleksnes

    Fleksnes Senior Medlem

    Innlegg:
    582
    Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Får opp denne infoen i app hvertfall.

    Screenshot_20260404_095129_SAS.jpg
     
    Teknolai, FlyMCO and holmen like this.
  8. Nuvolari

    Nuvolari EBD | Scandic L6 | GHA Titanium | Avis President

    Innlegg:
    1,802
    Likes mottatt:
    3,311
    Bonuspoeng:
    113
    Om du ikke får steg automatisk er det vel bare å sende en mail.
     
  9. Fleksnes

    Fleksnes Senior Medlem

    Innlegg:
    582
    Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Steg kom umiddelbart etter landing. De hadde også lastet måltid så ble vinnvinn dette.
     
    tobeornot999 and Nuvolari like this.
  10. epletyv

    epletyv Aktivt Medlem

    Innlegg:
    328
    Likes mottatt:
    75
    Bonuspoeng:
    28
    Max. 3 måltider/steg i løpet av et kalenderår?
     
  11. Nuvolari

    Nuvolari EBD | Scandic L6 | GHA Titanium | Avis President

    Innlegg:
    1,802
    Likes mottatt:
    3,311
    Bonuspoeng:
    113
    Ja det står jo i klartekst i utklippet over.
     
    holmen liker dette
  12. Rapolo

    Rapolo Veteran

    Innlegg:
    2,391
    Likes mottatt:
    9,340
    Bonuspoeng:
    183
    Man må tross alt ikke bli for bærekraftig.
     
    Insomnia4u and Teknolai like this.
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,821
    Likes mottatt:
    79,688
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe..
     
    Insomnia4u and Teknolai like this.
  14. DJasko

    DJasko EBD

    Innlegg:
    1,252
    Likes mottatt:
    5,231
    Bonuspoeng:
    183
    Da blir det ikke lenger ullballer til jul for familien rundt omkring.
    Godt er det. Endelig.
    IMG_6400.jpeg
     
    Earl, tobeornot999 and Kristian like this.
  15. puckno

    puckno Aktivt Medlem

    Innlegg:
    282
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Da ble det noen vaskeark her på morgenkvisten....
     
  16. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    1,909
    Bonuspoeng:
    93
    En stund siden jeg har vært inne og sett på Conscious Traveler, er leie av elbil noe helt nytt? Har ikke fått noen steg for de gangene jeg har leid elbil tidligere i år.
     
  17. DJasko

    DJasko EBD

    Innlegg:
    1,252
    Likes mottatt:
    5,231
    Bonuspoeng:
    183
    Oppdaget det selv i dag. Leier som oftest for 1 dag og alltid elbil. Man må ha leie over 2 dager for å få steg.
     
  18. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    1,909
    Bonuspoeng:
    93
    Har hatt 5-6 leier av elbil som er 2 dager+ i mars/april, ingen steg for noen av de. Har en ny fra fredag-tirsdag som kommer, så får se etter det om det gir steg av seg selv eller om det er noe som må etterspørres.
     
  19. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    4,457
    Likes mottatt:
    12,584
    Bonuspoeng:
    183
    Svarte! Og jeg som har periode som begynner 1.juni!
    Hvordan var det, blir kjøp tilbakedatert til eksakt kjøpsdato?
     
  20. Nuvolari

    Nuvolari EBD | Scandic L6 | GHA Titanium | Avis President

    Innlegg:
    1,802
    Likes mottatt:
    3,311
    Bonuspoeng:
    113
    Ja. Men vent med å se video til 2 juni så får du det i neste periode.
     

Del denne siden