Og der var vaskeark utsolgt. Bestilte 9 pakker med vaskeark kl 09:50 i dag og har fått det bekreftet på mail men blir spennende å se om jeg faktisk fikk bestilt før de ble utsolgt. Er ikke krise men greit med 5.000 levepoints selv om 90k normalt sett går greit også uten disse 5k.
Denne kom ubeleilig da jeg hadde store planer om påfyll hvert øyeblikk. Liker vaskearkene ganske godt. Fine å ha med på tur også. Note to self - få det gjort, bonusgamet endres over natta
Enig. Hvis du får ordnet steg på annen måte så har heldigvis matbutikkene startet å selge vaskeark nå
Er det bare meg, eller er vaskearkene allerede borte fra Conscious shoppen? Ser at andre har handlet der tidligere i dag, men dette er alt jeg finner i kategorien nå. EDIT: så etterpå at det ikke var bare meg. Anyway, bildet viser de (få) produktene som gir steps på stigen nå
Jeg ser at man nå får steg for å frasi seg måltid om bord. Er det noe relativt nytt? Gjelder det både for betalte billetter og bonusbilletter? Får man steg også dersom reisefølge frasier seg måltid, eller kun for eget?
Det var blant ideene de luftet da de gjorde undersøkelse blant medlemmene for ett år eller to siden nå. Ideen er jo ikke dum, reduserer både matsvinn og fuel ved å ikke frakte mat som uansett ikke blir spist. Selv skyr jeg SAS som pesten, selv som mangeårig EBG. Samtidig, jeg er ikke dum, og kjøper lett SAS til 1100 kr en vei OSL til London når BA sjeldne ganger går bananas og krever tett oppunder 5000 kr for samme billett og routing. Så da er EBG nyttig innimellom. [Ironi] Jeg gir veldig gjerne fra meg det ikke-inkluderte måltidet hos SAS, der BA i alle fall gir en flaske vann og en snack selv på de billigste billettene [/Ironi]
Nå er jeg sikkert litt treig. Men når jeg leser noen kommentarer rundt om. Så virker det som jeg kan kjøpe 9 steg nå. Spare film for eks til høsten da jeg har ny periode. Få 5000 lp. Og full uttelling enda?
Tusen takk @Nuvolari Tenk at noen vaskeark mest sannsynlig er det som vipper meg inn i en ny periode med minimum 15 måneder gratis Scandic-frokoster. Livet som bonusnisse er herlig Jeg kjøpte bare 8 denne gangen siden jeg ser at elbil også gir step. Spørsmålet er om leie av elbil også gir gjentakende step slik vaskearkene har gjort? Stakkars bonusnisse som har leid en liten ID.3 og blir oppgradert til en XC90. Nei takk, jeg nekter oppgraderingen. Den kan jo koste meg 15 måneder med gratis hotellfrokost
Min periode starter 1/7 og jeg har ikke behov for de 5000 nivåpoeng før da. Klarte selvsagt å se videoen allerede ...
Da kjøper du vaskeark så du får stegene du trenger minus ett også donerer du 5000 bonuspoeng for å få det siste etter 1/7.
Kona lurer allerede på hvorfor vi har så mange vaskeark når jeg har lovprist den selvdoserende vaskemaskinen vår i mange år.... blir krevende å selge inn mer, muligens vi må gi de til svigermor når hun blir 70 i sommer
Det er grenser hvor lenge det går å skylde på at det er praktisk å ha med til håndvask på ferie Kanskje like greit det blir slutt på steg fra vaskeark nå
Takk @Nuvolari ! Da er årets dose vaskeark bestilt, og 1 steg gjenstår. Skal klare å ordne det på et eller annet vis mellom 1.juni og nyttår
Funker fremdeles trikset med å kjøpe mer SAF ved mellomlanding, eller er det ugjendrivelig slutt? Antar man uansett kan få ett steg på utreise og ett på hjemreise selv om det er samme booking?
Tilbake i februar ble det spekulert i denne tråden om det har blitt en grense på ett steg per dag per booking. Usikker på om det noen sinne ble bekreftet