Slik det står nå: er følgende strategi rimeligste vei til 5k nivåpoeng neste år/periode? Video - 1 steg Velge vekk måltid på 3 stk flygninger, f eks bonusbillett plus-flygning BGO-OSL - 3 steg 6 stk biofuel fordelt på 3 t/r flygninger (6 x 100 NOK)? - 6 steg
Ja, det må jo være det. Jeg vet ihvertfall ikke om noe billigere måte å skaffe de 6 gjenværende stegene. Får man forresten lov å velge bort måltid BGO-OSL? Det er jo knapt servering der...
Svenske EB guiden har en god oversiktsartikkel over navnebytte og de andre endringene her: Conscious Traveler blir EuroBonus ChangeMakers – så förändras SAS EuroBonus hållbarhetsprogram - Eurobonusguiden.se
Fikk valgt det bort på to lignende strekninger på en kommende flygning på torsdag. Så hvis jeg legger til biofuel, blir det forhåpentligvis tre steg på en dag. Kan spise i loungen, så det føles ikke som noe stort tap å velge bort måltid innenriks Edit: Det står det skal gå an å velge bort måltider i appen, men det fikk jeg ikke til. På laptop gikk det derimot veldig greit. Noen som vet hva jeg gjør feil i appen?