Får ikke valgt seter på classic.sas.no

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av runese, 27. mai 2019.

  1. Points4Fun

    Points4Fun Senior Medlem

    Innlegg:
    552
    Likes mottatt:
    3,880
    Bonuspoeng:
    93
    Så bra:) Har forsøkt det samme med TK sitt PNR nummer, men får det ikke til å fungere med eticket nummeret. Bare feilmelding. Tastet du bare inn 117xxxxxxxxx? Alle siffer og ingen tegn eller mellomrom?
     
  2. Nemo

    Nemo Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Kun siffer ja :) Har du sitt i CheckMyTrip appen om det muligens er en annen booking referanse inne du kan prøve (Code share)?
     
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Sliter med å få reservert sete på en booking med to legs med SK og LH. LH-flyvningen er booket som SK codeshare, og jeg får ikke opp setekart verken på classic eller LH sine sider. Erfaringer?
     
  4. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Har reservert eurobonus-reise med SAS hvor det er Widerøe som har returen. Setevalg på retur er ikke tilgjengelig på SAS sine nettsider, ei heller på Widerøe sine nettsider. Tips til hvordan dette kan løses ? Sas.classic fungerer jo ikke lenger
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Chat på Widerøe sin nettside kan som regel hjelpe i slike situasjoner.
     
  6. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Nå er det vel ikke alle flighter med Widerøe man får valgt seter?
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Nope.

    Interesant egnetlig, da det ikke er avhengig av flytype engang..
    Jeg har på et tidspunkt flydd Dash8-300 med Widerøe med mellomlanding og flybytte.
    Det var samme flyet på begge flights, men den ene hadde free seating og den andre hadde ikke..
     
    Kristian liker dette
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Litt på sida av trådtittel, men likevel relatert SAS classic-sida:

    Tidlegare vart vi dytta over til SAS classic ved betaling med ein kombinasjon av pengar og EB-poeng ved å velja denne funksjonen:
    upload_2022-10-20_8-41-49.png

    No kjem vi hit:
    upload_2022-10-20_8-42-18.png

    Og når eg trykkjer på 'Betal med poeng+kontantar' kjem eg tilbake til sida for billettar betalt med pengar.

    Er det andre som opplever det same?

    Finst det ei løysing for å koma rundt dette problemet?
     
  9. Teletori

    Teletori Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Er det bare jeg som ikke kommer inn på classic.sas.no i dag? Evt har en workaround.

    I dag blir jeg bare redirecta til vanlig sas.no der det i URLen i tillegg til sas.no står (utm_source=classic.sas.no&utm_medium=parkeddomain)

    Har brukt den flere ganger denne uka, så typisk at det lugga nå når det haster litt å få pusla sammen setevalg.
     
  10. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,421
    Likes mottatt:
    12,338
    Bonuspoeng:
    183
    parkeddomain høres ikke bra ut. Fikk valgt seter på en bonustur med ET i går. Når jeg prøver nå, opplever jeg det samme som deg :mad:
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her. Blir bare redirected til sas.no
     
  12. Teletori

    Teletori Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Det var kjedelig....

    Mulig de har innført litt endringer siste dagene. Ringte inn i dag, og behøvde ikke taste inn Eurobonusnummer svar på 15 sekunder, ble gjenkjent som diamant, og verifisert via en SMS sikkerhetskode.
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis man slipper å stave navn på billetten også, så hadde det vært enda bedre. :)
     
  14. Teletori

    Teletori Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Haha, neida det hadde vært for lett.... Fisket om hu ville ha EB nummeret for å gjøre det enklere ift navn, men det måtte legges til etterpå. Klarte heldigvis stave riktig denne gangen. :rolleyes:

    Brukte 40 minutter på å bestille bonusreise for 1 pax. Var min datter på 9, så kunne ikke gjøres på nett. Måtte settes på hold for å finne de ledige setene da det var widerøe, og det dukka ikke opp på hennes computer.
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har vært borti kundebehandlere som klarer å finne både navn og kredittkort fra profilen min hosa SAS. Hva som gjør at alle ikke kan det, det skulle jeg gjerne ha visst.
     
  16. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,441
    Likes mottatt:
    3,273
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har aldri vært borti at de IKKE finner navnet mitt. De henter også kona fra point sharing-gruppen. Men kredittkortet er det et par år siden sist de fant - post Tallin eller noe.
     
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg må stave på nytt hver gang nå i det siste. Utrolig irriterende.
     
  18. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Fantastisk datagenerert stemme de har fått nå. Spesielt spørreundersøkelsen etterpå. Hadde det ikke vært for at jeg har hørt den nå 20 ganger over de siste par ukene hadde jeg ikke skjønt halvparten av hva som ble sagt (det er vel det de håper på for å få opp antall feilklikk på "fornøyd").
     
  19. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    921
    Likes mottatt:
    706
    Bonuspoeng:
    93
    Kan det nå påregnes at classic.sas.no er ugjendrivelig død og begravet?

    Det var jo ikke så ofte man hadde behov for denne, men til valg av seter kunne den være helt nødvendig.

    Betyr dette at eneste mulighet til å velge seter nå er å ringe, kanskje med tilhørende gebyr?
     
  20. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,421
    Likes mottatt:
    12,338
    Bonuspoeng:
    183
    Kort svar : JA:mad:
     

Del denne siden