Så bra Har forsøkt det samme med TK sitt PNR nummer, men får det ikke til å fungere med eticket nummeret. Bare feilmelding. Tastet du bare inn 117xxxxxxxxx? Alle siffer og ingen tegn eller mellomrom?
Kun siffer ja Har du sitt i CheckMyTrip appen om det muligens er en annen booking referanse inne du kan prøve (Code share)?
Sliter med å få reservert sete på en booking med to legs med SK og LH. LH-flyvningen er booket som SK codeshare, og jeg får ikke opp setekart verken på classic eller LH sine sider. Erfaringer?
Har reservert eurobonus-reise med SAS hvor det er Widerøe som har returen. Setevalg på retur er ikke tilgjengelig på SAS sine nettsider, ei heller på Widerøe sine nettsider. Tips til hvordan dette kan løses ? Sas.classic fungerer jo ikke lenger
Nope. Interesant egnetlig, da det ikke er avhengig av flytype engang.. Jeg har på et tidspunkt flydd Dash8-300 med Widerøe med mellomlanding og flybytte. Det var samme flyet på begge flights, men den ene hadde free seating og den andre hadde ikke..
Litt på sida av trådtittel, men likevel relatert SAS classic-sida: Tidlegare vart vi dytta over til SAS classic ved betaling med ein kombinasjon av pengar og EB-poeng ved å velja denne funksjonen: No kjem vi hit: Og når eg trykkjer på 'Betal med poeng+kontantar' kjem eg tilbake til sida for billettar betalt med pengar. Er det andre som opplever det same? Finst det ei løysing for å koma rundt dette problemet?
Er det bare jeg som ikke kommer inn på classic.sas.no i dag? Evt har en workaround. I dag blir jeg bare redirecta til vanlig sas.no der det i URLen i tillegg til sas.no står (utm_source=classic.sas.no&utm_medium=parkeddomain) Har brukt den flere ganger denne uka, så typisk at det lugga nå når det haster litt å få pusla sammen setevalg.
parkeddomain høres ikke bra ut. Fikk valgt seter på en bonustur med ET i går. Når jeg prøver nå, opplever jeg det samme som deg
Det var kjedelig.... Mulig de har innført litt endringer siste dagene. Ringte inn i dag, og behøvde ikke taste inn Eurobonusnummer svar på 15 sekunder, ble gjenkjent som diamant, og verifisert via en SMS sikkerhetskode.
Haha, neida det hadde vært for lett.... Fisket om hu ville ha EB nummeret for å gjøre det enklere ift navn, men det måtte legges til etterpå. Klarte heldigvis stave riktig denne gangen. Brukte 40 minutter på å bestille bonusreise for 1 pax. Var min datter på 9, så kunne ikke gjøres på nett. Måtte settes på hold for å finne de ledige setene da det var widerøe, og det dukka ikke opp på hennes computer.
Jeg har vært borti kundebehandlere som klarer å finne både navn og kredittkort fra profilen min hosa SAS. Hva som gjør at alle ikke kan det, det skulle jeg gjerne ha visst.
Jeg har aldri vært borti at de IKKE finner navnet mitt. De henter også kona fra point sharing-gruppen. Men kredittkortet er det et par år siden sist de fant - post Tallin eller noe.
Fantastisk datagenerert stemme de har fått nå. Spesielt spørreundersøkelsen etterpå. Hadde det ikke vært for at jeg har hørt den nå 20 ganger over de siste par ukene hadde jeg ikke skjønt halvparten av hva som ble sagt (det er vel det de håper på for å få opp antall feilklikk på "fornøyd").
Kan det nå påregnes at classic.sas.no er ugjendrivelig død og begravet? Det var jo ikke så ofte man hadde behov for denne, men til valg av seter kunne den være helt nødvendig. Betyr dette at eneste mulighet til å velge seter nå er å ringe, kanskje med tilhørende gebyr?