Dette måtte jeg gjøre på min seneste booking, på et SAS leg fra OSL til LHR. Fikk så bekreftelse på ønskede seter på mail, og nå har de flyttet oss til hver sin seterad, og er ikke mulig å velge sete på nett. Ikke får jeg lagt til eurobonusnummer heller. Smått irriterende...
Dersom du ikke får valgt sete på en SK-flight (og ikke reiser med infant eller annet som begrenser hvor du kan sitte) ville jeg trippelsjekket at billetten er korrekt utstedt. Registrering av EB-nummer gir ofte feilmelding, spesielt når det er flere selskaper involvert i bookingen. Pleier å ha litt bedre hell ved å klikke "Per flight" og legge inn nummeret individuelt på hvert segment.
Takk for omtanken, men billett er utstedt med billettnummer, ingen varsel i verken app eller på nettside, og både poeng og kronasjer er trukket. Jeg får også valgt seter på langstrekket LHR-BOG. I tillegg spurte jeg spesifikt om alt var OK med billetten da jeg ringte inn og endret sete første gang. Kundeservice fikk altså valgt seter, men de har blitt endret siden. Man kan jo aldri vite med SAS, men dukker jeg opp på OSL og ikke får sjekket inn, tror jeg strengt tatt ikke det var mer jeg kunne gjort
Noen som har tips til hvordan jeg kan få valgt seter hos Aegean og Air China? Classic funker jo ikke lenger..