Du skal uansett bort der for den loungen er MYE bedre enn den andre så vil tiden vise om dere blir kjørt
Kan herved bekrefte at off-gate position dreier seg om når man må ta buss ut til flyet. Det er det ikke for vår del, og vi får dermed ikke limo. Men fantastisk biff, fantastisk vin og fantastisk champagne! Kelneren pimpet på meg at jeg burde prøve schnitzelen også, og vi ble enige om å gå for begge variantene... som nå er på vei. Boblebad etterpå! Ganske digg altså
Og da var vi ombord! Før avreise virket det som om vi var alene i kabinen. Ved innsjekk i Oslo fikk vi vite at det var en annen der. Men kabinen er altså full. Håpte naturligvis på å ha den for oss selv, men dette er for kult til at vi engang kan tillate oss tanken på å syte
Haha, jeg ble meget godt tatt i mot på Gardermoen og ble ikke henvist bort til automaten. Men hun som hjalp meg med innsjekkingen fant ingen HON-etiketter i skranken sin og ble småstresset. Hun måtte spørre kolleger og gikk innom et par skranker før hun fant to HON-etiketter.
HON-etikett? Tror ikke vi fikk det, men de var passelig stresset da de lette etter sånne hefter til boardingpassene. Ordnet seg til slutt
Valget mellom Hvit asparges med hollandaise, og persilletomater. Du kan få med en skive av kalve lårfilet om du selv vil. Flyndre( filet?) i limeblad( kaffirlime) buljong. Grillet Squash og mais falaffel.
Ingenting å utsette verken på mat, drikkegenerøsitet eller service generelt! De behandler oss veldig bra Og nå har alle andre i kabinen lagt seg, så jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme... Har jo en døgnrytme å snu!
Soving funket dårlig for min del. Varm kabin og sengen var litt i korteste og smaleste laget for en semikorpulent fyr på 190 cm som foretrekker soving i diagonal. Jeg forhørte meg om det var mulig å justere ned temperaturen, hvilket ble gjort - til 21(!) grader, forklarte flyvertinnen meg i dag. Usikker på hva den ble justert ned fra, men det er ikke det jeg forbinder med sovetemperatur. Så nå er vi innlosjert på IC Tokyo ANA og skal få oss et par timer på øyet før vi går ut og opplever byen Tenker reisebloggen får legges sånn noenlunde halvdød til 19. mai, når hjemturen starter
Det, min gode mann, er ikkje eit alternativ. Her er det berre å køyre på med små, daglege oppdateringar og meir flotte bilder. God tur vidare!