360.000 poeng (se poengpris per person her: https://www.flysas.com/upload/Eurobonus/Star/Star_Alliance_chart.pdf )
ANA F NRT-SIN virker det å være slutt på? Finner i hvert fall ikke noe F (heller ikke dummy booking med penger) i juli 2018.
Godt spørsmål. Buede vel være mulig, men finner ingenting nå i alle fall.. Noen som har sett et ledig sete her?
Jeg har gjort endel søk på flight availability frem i tid på denne strekningen, og det ser ut som de selger endel F i forkant, ofte 3-4 seter tatt mange mnd frem. I mai/juni er enten expertflyer ikke oppdatert, eller så går LH tilbake til 343 uten F i sommersesongen.
Ok, så oppdaterer jeg forsiden her. Det er i alle fall teoretiske muligheter for å finne seter selv om det er vanskelig..
FRA-NRT er borte og MUC ruter bytter over til A350: routesonline.com/news/lufthansa-adds-a350-tokyo-haneda-service-from-dec-2017 routesonline.com/news/lufthansa-adds-a350-hong-kong-service-from-sep-2017 routesonline.com/news/lufthansa-w17-munich-beijing-aircraft-changes magazin.lufthansa.com/fleet/a350-en/seat-map
Mulig jeg ikke har følgt med i timen men regner med flere lurer, hva er "blackout dates"? Har det noe med at jeg ikke finner et eneste sete i F med Asiana i Jan-Mars? Fløy med dem i F i september og vil jo gjerne ha en reprise etter nyttår
Det stemmer at de rokkerer litt rundt avhengig av årstid og sesong. Her er for eksempel én justering: Seoul Incheon – Frankfurt 01DEC17 – 28FEB18 Boeing 777-200ER replaces A380, 1 daily A380 for denne perioden settes istedefor opp på ICN-SYD ruten
Hvor ser du dette? Vi har tur FRA-ICN i first 16. januar, og på billettene og hos United står det A380.