he-he, kanskje ikke de første destinasjonene jeg kunne tenke meg å bruke surt oppsparte EB-poeng på nei Nå har ikke jeg brukt iPad siden jeg pensjonerte min iPad første generasjon som ble innkjøpt i Las Vegas ved lansering, men du kan vel markere tekst der også? Men selve "Glossary Lookup" funksjonen fungere kanskje ikke likevel?
Alt som er mulig skal på listen, tross alt er den der for at man skal finne det som ikke er åpenbart Og ikke minst, det kan være et oppslagsverk for å finne billigste mulige MR i LH F
Trur eg har bikka 50 alt Det betyr vel at eg kjem til å knuse @SAS-EBP i innsanka poeng på MR i løpet av kort tid.
Oslo - FRA - ABV T/R. Får du lett for 54 000,- Må også påregne masse ball med å skaffe visum fra den Nigerianske ambassaden i Stockholm.
Er det "billig" i forhold til avstanden synes du? Det er jo ganske enkelt å komme seg billigere FRA enn 14k.
Nei. Billigste per poeng er EZE Selv om man får 300% EB er det nok ingen billig måte å samle poeng på... Stemmer nok heller for en 200% c-reise..
[QUOTE=" Thai Airways BKK-CDG - 380 BKK-HKG - 747 BKK-HND - 747 BKK-LHR - 380 BKK-MUC - 747 BKK-MXP - 747 BKK-NRT - 380 BKK-SYD - 747 [/QUOTE] Glemte du BKK-FRA ? w
Glimrende tiltak Are! Et lite bidrag fra meg og... LH FRA - KWI - DOH (A330) FRA - BOM (B747) FRA - GRU (B747)
Av en eller annen grunn ja, men oppdatert nå Takker Ser at FRA-BOM går med 744 uten F og 747 med F, skummelt. Men oppdateres, takker Oppdatert, takker
Marker flyplasskoden, trykk så på det du har markert og flyplassens navn kommer opp. Fungerer på Android....vet ikke om det fungerer på overprisede iDingser
Fungerer periodisk på min telefon. Egentlig en veldig irriterende funksjon når man er på telefon og skal sitere deler av en post... dette dekker jo stort sett alle teksten man quoter
Vi har booket BOM-FRA (LH757) 747-8 i F. Etter hva jeg har forstått ble det satt inn 747-8 på denne ruten fra 1 november? Ville du heller lagt inn et stopp i DEL og kjørt a380 derifra? Takk for super liste!