Jeg skrev det ikke for å kverulere altså Så hadde vært fint og se en link om det siden det sikkert er flere enn meg som kan trenge info til en annen gang
http://www.routesonline.com/news/38...-airlines-adds-a380-frankfurt-service-in-w16/ jeg leste det på en av de norske sidene men finner ikke nyheten igjen
Skulle ikke SIN-MNL med 772 og 773 i teorien vært mulig? Jeg har vært gjennom ganske mange uker denne våren og høsten uten å finne noe.
Ingen andre kilder enn booking siden til LH. Ruten står oppført med B747-4 før og etter disse datoer.
Men denne bekrefter jo fra mars av som jeg nevnte, og ikke en begrenset periode i sommer? Var egentlig det jeg undret meg over
Jeg er booket i 380 med den i juni, altså en måned tidligere enn det du skriver. Ikke fått beskjed om noe endring, så regner med det @Insomnia4u sier medfører riktighet.
Nå prater vi om hverandre her Jeg skriver at Lufthansa setter inn 380 med F på strekningen i sommer. EDIT: Ser at jeg har utelatt LH i første post, så beklager forvirringen det skapte
Hej Er det muligt at booke LH F FRA-SIN allerede nu? Jeg ser den både på expertflyer (dog uden availability) og her https://flightaware.com/live/flight/DLH778
Jeg tænker på enten 2. eller 3. marts. Jeg ser ingen availability i O just nu, men generelt er der ledige sæder på F. Så jeg tænker om disse mon bliver "released" til award tickets eller om det er en rute LH inte gør det på?
I teorien slippes de, men jeg aner ikke i hvilken grad det er mulig å få tak i. Du må nesten bare sette opp alerts for i 3. mars. 2. mars har nok i tilfelle blitt booket i løpet av dagen hvis det har vært noe.
Jeg fikk booket den rute med CT her I høst,og vi fikk testet ut SIN-MNL med 777-300er (flybytte) nå I jan-17 som var en råflott opplevelse med Sing A Skjønner godt at de er I toppsiktet. Jeg har funnet ut at man må bruke Ana sine sider her for og finne disse rutene I Biz med Sing, United finner dem ikke..
Ikke helt enig med deg her altså.. Har mange en gang funnet disse. Mulig det er sessongavhengig, men eneste jeg aldri finner er FRA-LAX.. Bingo. United viser aldri SQ selv om de er tilgjengelig.