Glimrende!! Her er dog et litt off-topic ønske: Tråden "F-RUTER SOM KAN BOOKES MED EUROBONUS" er et knall eksempel på hvor kult det er å følge insideflyers forum. Det er mye knallbra informasjon som skrives. Og av og til skulle jeg ønskes at flere kunne bidra direkte og samarbeide om "info". Jeg savner mange ganger en insideflyer-wiki for de virkelig gode trådene, herunder også en del "guider". Hadde man hatt dette, ville det muligens vært lettere for mange å delta med direkte oppdateringer av status på f.eks. mulige F-ruter. Men kanskje viktigst for meg: Hvordan finne igjen de gode trådene og den tråden jeg egentlig ville ha!
Du kan legge inn FRA-IAD og FRA-DTW med Lufthansa. IAD (Washington DC) opperes nå i vinter med en 747-8i og DTW (Detroit) med en A330-300 som har First-kabin. Begge disse to pleier å være ganske lette å få 2 seter på.
@Are Etihad (EY) mangler vel i listen? Kan bookes To/from Scandinavia and Abu Dhabi i F for 300.000 EB
SIN-BWN kan faktisk bookes First Class med Singapore Airlines! Ganske fornøyd med å ha funnet den :-D
Hvor mange poeng er det for F i Lufthansa FRA-LAX? Kan man booke en sammenhengende bonustur ifra Osl. Altså Osl-fra-Lax? Hva er poengpris for dette alternativet i så tilfellet? Hva ligger skatter og avgifter på?
Godt observert Ville nok vært litt bekymret for equpiment change der, ofte satt opp med 320, uten F Edit: I forsøk på å være smart her har jeg nå sjekket rutene til et par fly og ser at samme fly dekker både SIN-BWN og SIN-CGK hvor man finner F. Samme fly frekventerer i tillegg PEK, PVG, HND og MNL, men ingen av disse har F tilgjengelighet som jeg kan finne..