Lufthansa har ingen First Class på B747-400 lenger (som flyr LH 464 FRA–MCO). https://www.lufthansa.com/no/en/Seat-maps-long-haul
Mange av disse er vel kun for revenue billetter og kan ikke bookes med Eurobonus? Eurobonus er vel kun fra CPH til SIN i F med SQ fra Europa. Jeg har i hvert fall spurt om dette og fikk beskjed om at det kun er fra CPH.
Meldingene går vel i all hovedsak på feedback fra Tallin når man har forespurt om tidligere suksessfulle suites bookinger. Fremdeles ingen her inne som har bekreftet at de selv skal fly disse rutene. Finner heller ingen bekreftede ZRH/FRA/CDG/LHR Suites reservasjoner på Businessclass.se
Eg har jo spurt i Tallin dei seiste gongene eg har ringt om nettop dette med A380 Suites. I dag sa Kristina i Tallinn at dei kun får booka CPH-SIN-CPH med SQ Til/Frå Asia. Eg sa at det gjekk rykter om A380 Suites booking Europa-Asia-Europa. Ho var ganske klar på at detta hadde dei ikkje fått booka for Eurobonus. Så kan vere nokon har fått booka ved feil/flaks? Slik som når det var pip åpent på LH F. (Som eg fekk benytta meg av)
Ja jeg har ikke fått booket det selv. Men var en som skrev i en tråd at han fikk booka LHR - SIN i SQ F på tråden med Tallinn?
Nå er Kristina ganske kategorisk i sine svar, så det må tas med en klype salt. Har hatt endel samtaler med henne. Korrekt svar er vel at HUN ikke har fått booket det. Andre agenter har bekreftet at de har sporadisk fått booket andre destinasjoner. Det spekuleres i at det er en glitch i systemet som gjør at disse likevel dukker opp.
Eg og trur at det kan vere ein glitch i systemet, andre har sagt at dei har fått booka dette. Men det er nok riktig at det kun er CPH flighten som offisielt er tilgjengelig?
Etter mye hard jobbing viser poengsaldoen hos SAS 185.000 poeng. Mangler 5000 poeng på de 190k som kreves for å fly første klasse til Asia. Er det noen som har fått booket denne ruten i det siste? (Tenker da på CPH-SIN i F med SQ). Håper å få til en tur i november/desember. Er det håp for å få til dette, eller er jeg for seint ute mtp tur i 2018?
Jeg boooket CPH-SIN 16.11 i forrige uke. Sjekket da avgang alle torsdager og fredager i November, og dette var da eneste ledig.
Takk for svar. Skal legges til at der er tur for meg og fruen det er snakk om. Får senke ambisjonsnivået til business da.
Du kan alltids starte med en booking i business og senere bytte til First om seter blir tilgjengelig. Erfaringer fra andre viser at flere First seter på CPH-SIN frigjøres noen dager før avreise. Her er det bare å holde ambisjonsnivået høyt!
Hehe ja, får ta sikte på det da Dette er første gang ever jeg søker etter bonus-ruter. Alt fokus siden jeg signa opp for Amex på Gardermoen for 14 mnd siden har ligget på å opparbeide meg CT`er (Har 2) og EB-poeng. Men står rimelig fast i booking/søkejungelen, selv om jeg har lest timesvis og side opp og side ned på forumet. For å f.eks finne ut om det er ledig F-rute CPH-SIN hos SQ på en bestemt dato, er det da United man skal søke på eller på SQ sine egne sider? Har også brukt denne linken funnet på nybegynnerforumet til å se en del, men finner ingen F-ruter der, kun C; https://travelhacks.azurewebsites.net/ Har fått med meg at man ringer Tallinn når man har funnet ruta, det er altså rutene jeg sliter med å finne. Er det sider man betaler for å søke på så er jeg villig til å signe opp om det gjør jobben lettere.
For og finne SQ F så må du ringe Tallinn. SQ F Award for Eurobonus kan ikkje søkast på nokon plass. Men du kan søka på SQ C award på SAS sin søkemotor. https://www.sas.no/eurobonus/star-alliance-award-trips/
Tror dere det også gjelder Sin-Akl ruten at de frigjør flere plasser nærmere avreise?pr idag er det en ledig i F når vi skal reise i Mars-19,trenger da en til