Landet i FRA og fått meg et dagrom i FCT. Venter på baktroppen som kommer via MUC.
Tilbake til Seoul.
Etter DMZ-turen var vi sulten og tørst. Denne gangen traff hotellet bedre med sine anbefalinger, eller som
@Dr_Barolo sa:
"Dette måltidet har egenhendig reddet koreas ære som matnasjon". Det var rett og slett dødsbra. Fullt på høyde med kobebiffen i Japan.
View attachment 19844
Hvor det lå vet jeg ikke. Spør Uber. Navnet på sjappa er i bildet over. Vi fikk en såpass kul Uber på hjemveien at vi bestemte oss prompte for å booke ham til vår 0700 avgang fra hotellet dagen etter.
View attachment 19843
Kia K9 for de som lurer. Definitivt verdt 1.000kr å bli hentet på denne måten. Subway'en hadde vi fått nok av.
Vi rakk en liten tur innom i first loungen til OZ.
@FFlyer hadde vært der før og sa det ikke var noe å reise ut der tidlig for. Det stemte.
View attachment 19848
Vel om bord ICN-JFK i nye t-skjorter. Hadde laget flere, må vite. Og godt var det, for de var umåtelig populære hos besetningen. Er sikker på vi kunne solgt mange.
View attachment 19845
@FFlyer valgte å sove de første 6 timene av flighten. Undertegnede og
@Dr_Barolo valgte å tømme dem for sjampis. Ikke så veldig vanskelig, da. De haddde bare 3 flasker på denne flighten også.
Samspising av kaviar i 3A.
View attachment 19847
Kabinen var bare halvfull, ikke helt ulikt oss.
På 1E satt det en fyr som vi kunne se var viktig. Ikke at det var så vanskelig. Han kom om bord med en entourage av 7-8 personlige assistenter. De bar baggasjen og handleposene hans, sørget for at han ble vel plassert i setet, og så forsvant de. Vi så dem ikke igjen før ankomst. Her fly sjefen first. De ansatte satt bak i bussen. Litt research fra vår side avslørte at han er styreformann i
SK. Crewet hadde ekstrem respekt for mannen.
View attachment 19849
Bildet over tok jeg etter å ha sett at besetningsmedlemmet hadde satt sånn i over én time.
Før landing i JFK byttet vi vekk noen t-skjorter med noen OZ-bagger og litt annet OZ-swag de kom med.
Vis alt...