Vi gleder OZ. I morgen, pinsehelgen, braker det løs. 3 middelaldrende menn. 3 legs i first. OZ'en skal dette gå? #FlyWithOZ
EB-poeng og CT. - 2x Asiana (OZ) F. FRA-ICN-JFK - 1x Lufthansa (LH) F. JFK-FRA Vi skal prøve å unngå syreholdige drikker. Zahnschmelz er ikke til å spøke med.
Som den heldige CT baserte delen av dette reisefølget, er det bare å stålsette seg, Champagnen skal flomme! På forhånd takk til mitt reisefølge for uforglemmelig tur, samt permanente syreskader på tannemaljen
Proffe vinsmakere (og folk som reiser og drekker mye så klart) bruker dette stoffet http://www.elmex.de/app/elmex/Caries-Protection/DE/products/elmex-gel.cwsp
Nå viser det seg at Champagne ikke er så ille for tanna allikevel, faktisk å foretrekke ifølge Dr Brad Hylan. Malibu med Cola derimot, det skal man holde seg unna.
Startskuddet er gått. Begynte dagen SVG-OSL med en SAS frokostkube. Meget god den, men her må ting læres på ny. De fleste hadde vel sin måtte å organisere og dandere innhold i den gamle boksen? Dette ble litt grisete. Cleaning crew merker sikkert forskjell. Marmeladen var meget god. Dingelflingor med halonbær likeså. Pro-tip: Det er ikke plass til all granolaen i yoghurten din. Nevnte jeg at det var OZt i kuben?
Pri-boarding på LH flight OSL-FRA. Duden foran meg flesker opp et Asiana Diamond-kort. Måtte selvfølgelig prate med fyren. Som jeg tenkte meg, vi skulle samme sted, ICN, men han var på en tidligere flight ut av FRA. - Men, OZ'en visste du at jeg skulle til ICN, spurte han. - Wir haben unsere Methoden, sa jeg. Han lurte også fælt på hva jeg skulle i ICN. "Just passing through, on my way to JFK". Det tok en stund før han klarte å prosessere den. Vedder på han tenker på det fortsatt der bak. Mr Asiana Diamond satte seg i eco.
Hehe. Dette blir en fornøelse å følge med på. Blir vel nødt til å finne fram litt OZtepop.......ka-ching!
Fokus vil være på mat, drikke og occasional sleep. Men, i den grad vi har tid til å se på film, så skal du ikke se bort ifra at det blir den.
Hvordan var prosessen med å finne tre seter i F på alle tre leg. Regner med du bestilte 2pax med CT først og at det etterpå ble sluppet flere seter.