Virker som om SAS har stadig tettet de hullene de hadde ift logisk routing ja. Ikke sett noe med dobbel mellomlanding i det siste jeg heller bortsett fra de aller dyreste klassene, med mindre man drar fra andre steder enn Oslo-området.
Jeg har sett litt på GO Pro over dammen. Nå i pinsen er var ca 13k poeng (usikker på hva GO Pro gir inad i Skandinavia) til 9800,- da jeg booket.
Kikker på mulige milageruns nå ifbm dobbelpoeng innlands, hvordan er det å bli med vendende fly på TRD og BGO? Rett ut i avgangshall?
På Værnes går du rett fram når du kommer av flyet i stedet for ned trappa til bagasjeutlevering. Da kommer du rett ut i boardingkøa.
Har holdt av en billett til forloveden som er KRS - OSL - BGO / BGO - OSL - KRS på SAS PLUS PRO BIO på fareclass A, som skal gi 1250 Poeng per legg, så 5000 Nivåpoeng, men siden dette er i August på kampanjen med doble poeng, er det slik at hun får 10.000 Nivå poeng på denne reisa i dette tilfellet?
For kampanjen måtte du både få mailen selv om at du er en del av kampanjen, og så gjelder det bare for nye bookinger. Så svaret er nok "nej" for deg dessverre
Ja, jeg trykket på kampanjen den 2 Juli og booket billetten kvelden dagen etter, så tror den er gyldig i og med at jeg også betalte med SAS Mastercard.
Trykket du på kampanjen/link for din forlovede da? Det fremgår ganske tydelig av kampanjen at den er personlig, dvs. den som skal reise og få poengene må være påmeldt. Hvem som bestiller og hvilket betalingsmiddel som brukes spiller ingen rolle, da kampanjen er fra SAS Eurobonus, ikke SEB / SAS Mastercard.
Ja, hun gjorde det, fikk litt hjelp av meg for å finne mailen i innboksen, så ja både meg og hun satt sammen og klikket på det. Så var det en prat dagen etter, hun trengte 10 700 for å sikre EBG, så får vi se hva som gjøres med de 700 sisste poengene hun trenger. Men har helt til 1 mars å fikse det for henne, så det løser seg.
Ser at MR til Seattle har blitt en årlig greie nå, Premium T/R 8458,-. LH strekket gir 12K poeng, usikker på hva den blir logget som mellom OSL-CPH. Men får sitte i biz hvertfall. Bookingklassene blir logget som Biz på sas.no, og gir da ytterligere 2K poeng T/R. Er det noen sweetspots i europa nå etter at plus forsvant?
Prøvde å booke en MR i går med utreise fra OSL og helst 3 legs ut i Europa. Fant ingenting. Det er OSL-CPH-XXX. Fant intra Skandinavia, men det gir ikke like mye poeng som biz i Europa. Betydelig lettere å finne fra SVG, TRD og BGO. Noen med forslag?
Joda, men det blir 2 legs ut fra Oslo. Skulle gjerne hatt 3...men skjønner at det blir vanskelig fra OSL.