Gjennomførte overnattinger Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

1. Tjo

Tjo Ikke lenger helt nytt medlem

Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    33
    Hotell: Comfort Hotel Xpress Youngstorget
    Status: Sølv (rekker akkurat Gull før sommerferien)
    Rom booket: Standard enkeltrom
    Oppgraderinger: Twin rom i toppetasjen
    Andre fordeler: Glass med isbiter til brusen, topp utsikt.

Nå også med Oslos Hyggeligste Resepsjonist. O.H.R. bemerket at jeg hadde vært der før og lurte på om jeg hadde lyst på gratis oppgradering til dobbeltrom med fin utsikt (over Rockefeller og henover), noe jeg entusiastisk bekreftet. Han ble så begeistret over dette at jeg fikk et glass med isbiter til brusen min som jeg lot meg overtale til å kjøpe (på NCC MasterCard selvsagt). Win-win og bonuspoeng på kjøpet altså.

Xpress Youngstorget er mitt default-hotell når alle de andre (hotellene) er fulle eller koster en formue. Det har blitt en del ganger jeg har bestilt rom der der men kansellert når jeg har funnet noe annet som virker mer spennende. Men noen ganger er det altså helt topp :cool::D

Baldrick, bjornjohansen, swib and 4 others like this.
  2. Teigs

Teigs Nytt Medlem

Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Amerikalinjen
    Status: Platinum
    Rom booket: Superior
    Oppgraderinger: Suite i toppetasjen, etter mye om og men. Måtte forklare fordelene ved kortet og det føles litt masete ut...
    Andre fordeler: Veldig bra hotell, selv om suiten var miniatyr suite:)

Tjo liker dette
  3. johanna

johanna Nytt Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    13
    Hotell: Clarion The Hub, Oslo
    Status: Gull
    Rom booket: Åpningstilbud med "inkl. oppgradering" (til superior?)
    Oppgradering: Ja, ved innsjekk - uten å måtte spørre, til deluxe dobbeltrom med balkong (13. etg, rom 1330)
    Andre fordeler: Ikke egentlig pga. status, men fikk velkomstgave inkl. i åpningstilbudet. Det var den "bærbare" koppen (;)), pluss tilbud med 10% rabatt på Norda (restauranten i 13. etg, fikk ikke benyttet oss av dette).

3-netters opphold ifm. 17. mai. Veldig fresht hotell, herlig frokost og hyggelig betjening. En ting som trakk ned var at de _glemte_ å rengjøre rommet vårt på dag 2, selv om vi dro derfra i 9-tiden om morgenen og ikke var tilbake før nærmere midnatt. Vi hadde hengt ut skilt for "ja takk til rengjøring", og det hang der fremdeles når vi kom tilbake - så ikke vet jeg hva som skjedde der... skuffende. Fikk beklagelse og forsikring om at de skulle følge opp i appen deres da jeg skrev til dem samme kveld, men ikke noe mer enn det.
    Hele oppholdet var allikevel såpass bra at vi definitivt kommer til å bo her igjen. :)

Kalsnes, DanH, petrate and 3 others like this.
  4. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Quality Hotel Leangkollen
    Rom booket: Usikker, det står KS under romtype i appen. 1 natt, og betaltenkeltrom bestilt av andre via firmaavtale
    Oppgraderinger: Definitivt. Har fått mye større rom enn de andre jeg er her med. To sofaer, og ikke minst to dører fra gangen og inn til rommet.
    Annet: ble "påspandert" mineralvann umiddelbart når jeg kom

Last edited: 09. juni 2019
    Baldrick, drsyk, EndreD and 2 others like this.
  5. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Clarion Collection Bastion
    Rom booket: 1 natt, rimeligste enkeltrom, bestilt og betalt av andre via firmaavtale.
    Oppgraderinger: Suite, dog uten utsikt (ref. bilde i hotellutsikt-tråden)
    Annet: Ble gjenkjent og ønsket velkommen tilbake, fikk mineralvann ved innsjekk. Fikk utsjekk 1800 dagen etter, hvilket jeg benyttet meg av. Enkel men god frokostkost. Kom sent så jeg rakk ikke teste middagen,m kom jo rett fra treretters på Leangkollen så det gikk helt greit :)

Jeg spurte ved utsjekk om å få se konferanserommene for å vurdere hotellet for neste styremøte. Styrerommet til 15 har egen takterrasse, håper på å få booket det neste gang. Hun ville gjerne vise meg noen av de større suitene som kunne rommet 5-6 i ett litt mindre, uformelt møte, men alt var opptatt så dette får bli neste gang. Ut fra hva jeg så av min suite som visstnok var den minste tror jeg det kan bli bra med en av de litt større selv om de ikke er så store de heller, da vi stort sett er fire på første dag av disse møtene.

petrate, EndreD and Baldrick like this.
  6. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    Siste i denne runden, jeg lover...

Hotell: Comfort Hotel Xpress Youngstorget
    Rom booket: 1 natt, to pers. 7.500 poeng. Impulsbestilt på formiddagen samme dag
    Oppgraderinger: Rom på rundt 30 kvm i tiende etasje, dobbeltseng + en enkelt seng som fungerer som sofa. Overraskende stort og fint til å være dette hotellet. Det er åpenbart forskjell på rommene selv om de bare har to kategorier.
    Annet: Har kun bodd her som Silver før, da på knøttsmå rom så jeg ble virkelig positivt overrasket

Maraug, EndreD, Tjo and 2 others like this.
  7. jcnorway

jcnorway Medlem

Likes mottatt:
    56
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Comfort Hotel Runway Gardermoen
    Status: Gold
    Rom booket: 1 natt, to pers, standard dobbeltrom.
    Oppgradering: Njet og nada selv om sidemannen ble tilbudt å kjøpe seg oppgradert rom, så ledige rom i høyere kategorier fantes. Ingen tilbud om mineralvann eller gjenkjenning av status ved innsjekk.
    Annet: Surr og rot med romtildeling, noe som førte til at det ved midnatt kom folk inn på rommet mens vi lå og sov. Våknet selvfølgelig av spetaklet og fruen klarte ikke å sove etter dette. Ringte til resepsjonen og fikk dem til å deaktivere alle romnøkler til vårt rom.
    Annet 2: Sendte e-post til gold-mailen med beskrivelse av alt som ikke fungerte - godt håndtert av hotellet i etterkant. Fikk oppholdet kreditert i sin helhet og tilbud om nytt kostnadsfritt opphold på deres beste rom ved en senere anledning.

Jan Fredrik, Baldrick, DanH and 2 others like this.
  8. swib

swib Medlem

Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Clarion Collection® Hotel Grand Olav
    Status: Gull
    Rom booket: Superior dobbeltrom, betalt med poeng.
    Oppgraderinger: Deluxe dobbeltrom. Jeg visste om ledig suite, men den var ikke tilgjengelig.
    Andre fordeler: Brus, men jeg måtte gi beskjed.

9. VirreVapp

VirreVapp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Comfort square Stavanger
    Platinum
    No upgrade
    «Ingen deluxe rom ledig dessverre»...

10. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,659
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Comfort Hotel Xpress Central Station
    Rom booket: Standard dobbeltrom, med poeng. (10000/natt)
    Oppgraderinger: Rom i 7. etasje med balkong og utsikt til Jernbanetorget.
    Annet: (edit) Sen utsjekk. (til kl 14, som forespurt)

Veldig kurant hotell, spesielt om man bare skal sove noen timer.
    Var dyrt for cash denne natten (i hele byen), så 10k poeng ga god verdi.

20190621_174103.jpg
    20190621_174130.jpg
    20190621_174138.jpg
    20190621_174231.jpg
    20190621_174302.jpg
    20190621_174218.jpg
    20190621_174249.jpg
    20190621_174441.jpg
    20190621_222521.jpg

Last edited: 24. juni 2019
    Avixlo, Upsaker, drsyk and 10 others like this.
  11. Hjellegjerde

Hjellegjerde EBD

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    33
    Hotell: Norefjell ski og spa
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Suite, 2 soverom, 6 sengeplasser og 2 balkonger.
    Annet:Sen utsjekk. (til kl 16, som forespurt) tidlig innsjekk (kl. 14)

Kalsnes and Baldrick like this.
  12. prisjeger

prisjeger Travelhacker wannabe

Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Comfort Hotel Park, Trondheim
    Rom booket: Suite
    Oppgraderinger: Nei, hadde bestilt den øverste kategorien rom.
    Annet: Uproblematisk å hente "Platinumdrikken" fra kjøleskap ved resepsjonen hver dag. Rommet hadde behov for en overhaling, men alt var rent og hotellet var avslappet og uformelt - akkurat som jeg liker.

Baldrick liker dette
  13. prisjeger

prisjeger Travelhacker wannabe

Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Clarion Collection hotel Aurora, Tromsø
    Rom booket: Superior, for 3 pers.
    Oppgraderinger: Fikk automatisk hotellets største suite.
    Annet: Uproblematisk å hente "Platinumdrikken" i resepsjonen hver dag. Rommet hadde behov for en overhaling, men alt var rent. Gratis enkel middag var greit enkelte kvelder.

jgroneng and Baldrick like this.
  14. ScoobyDoo

ScoobyDoo Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Hotell: Comfort Hotel Porsgrunn
    Rom booket: Standard
    Oppgraderinger: Deluxe
    Andre fordeler: Sen utsjekk 16:00 og gratis brus. Brusa ble registrert på romnummeret, som om jeg skulle betalt for den. Dette ordnet de opp i ved utsjekk, men jeg fikk allikevel bonuspoeng for de:D

swib liker dette
  15. ScoobyDoo

ScoobyDoo Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Hotell: Quality Airport Hotel Stavanger
    Rom booket: Superior
    Oppgraderinger: Deluxe
    Andre fordeler: Tidlig innsjekk kl 12:00 og gratis brus. Samme med brusa her som i forrige post:)

16. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Quality Hotel Friends, Solna/Stockholm
    Oppgraderinger: Superior
    Andre fordeler: Standard verdikupong på 125 SEK.
    Annet: Det var bare kaldt vann i dusjen på morgenen. Vet ikke om det var fordi jeg var høyt oppe (24 etasje), for en kollega som bodde der samtidig hadde ikke samme problem. Jeg gav beskjed om dette i resepsjonen da jeg sjekket ut, men de kunne ikke gjøre annet enn å beklage så mye.
    Derimot ringte det en person fra hotellet et par dager senere og beklaget så mye og undret på om de kunne gjøre noe for meg. Jeg spurte hva hun foreslo og hun var inne på en gratisnatt eller noen bonuspoeng. Ettersom en gratisnatt bare ville tilfalt jobben uansett (ikke akkurat det hotellet jeg ville foretrukket privat pga beliggenhet, men derimot svært praktisk i forhold til kontoret vårt i Stockholm) så takket jeg ja til bonuspoeng. Noen minutter senere sto det 15000 poeng på kontoen min. Ikke verst kompensasjon for å dusje i kaldt vann på morgenen...

Jan Fredrik, Baldrick, Maraug and 8 others like this.
  17. LinnW

LinnW Nytt Medlem

Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    13
    Hotell: Amerikalinjen
    Oppgraderinger: 2 hakk opp
    Andre fordeler: Nei
    Annet: Veldig fint, rent og stilig hotell! Nydelig interiør for de som er opptatt av slikt =) Alt du måtte trenge på badet, til og med ekstra tannkost. Fikk ikke prøvd frokosten, da det ble litt for mange drinker kvelden før ;-) Savnet kode på blåtann-anlegget, burde ha stått i informasjon.
    Anbefales!

18. LinnW

LinnW Nytt Medlem

Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    13
    Hotell: Son Spa
    Rom booket: twinbed, spurte om oppgradering på forhånd.
    Oppgraderinger: Fikk suiten mot 1000,- i tillegg. (Bonusnatt)
    Andre fordeler: Nei, skrev at vi ønsket tidlig innsjekk. Fikk en sur kommentar på at vi kunne nå komme å prøve... da vi kom tidlig ble vi belastet 400,-
    Annet: Meget flinke massører på spa-anlegget. Fremstår veldig fancy, men en del er nedslitt. Blant annet bad på rommene. God mat, flott uteplass.

Sonictravel liker dette
  19. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,552
    Bonuspoeng:
    113
    Hotel: clarion hotel Tyholmen, Arendal
    Rom booket: Deluxe dobbeltrom med sjøutsikt
    Oppgraderinger: Nedgradert til familierom med bakgårds utsikt
    Annet: sen utsjekk til kl 16, 1000,- nok avslag på prisen

20. LinnW

LinnW Nytt Medlem

Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    13
    Hotel: Stenungsbaden Yacht Club, Sverige.
    Rom booket: 2 rom med enkeltsenger, bonuspoeng.
    Oppgraderinger: Sendte en overhyggelig Mail å hørte om rommene kunne ligge ved siden av hverandre eller om de hadde et stort rom alle kunne bo på. (2 voksne, 3 barn) fikk Mail tilbake om at vi fikk suiten med 3 soverom
    Annet: hotellet oser luksus og avslapning. Aldeles nydelig! Masse tilbud og aktiviteter. For de som trener: yoga, fellestimer, rå utegym, bra treningsrom til å være hotell. Barn har tilgang til spa-avdeling fra 7-12, så det skal vi teste i morgen.
    Kan virkelig anbefales!

Attached Files:

Del denne siden