Hotell: Farris bad.
Status: Platinum.
Rom booket: Standard dob.rom. 2x poeng kampanje.
Oppgradering: Ja, superior med balkong.
Lengde opphold: 1natt.
Andre fordeler: Hyggelig velkommen tilbake hilsen med en eske spesial sjokolade og Spa kit (den kostet 495 i Spaet) restaurant kupong og den vanlige cola zeroen.
Sen utsjekk, ba om klokken 15 og fikk det innvilget. Sorte bånd til spaet.
Farris leverer som vanlig. Frokosten mangler ferskpresset juice og baksten er rema kvalitet som burde smakt som på bakeren, ellers er frokosten grei. Middagen var bra, litt små porsjoner men det smakte god. God service i alle ledd. Badsturituelene og spaet er verdt turen alene.
Før covid brukte jeg alltid komboen viatrumf/hotels i både inn og utland. Etter hjemkomsten fra vinterferien 2020 fra Tyskland og den påfølgende nedstengningen satt jeg og funderte på om jeg skulle satse på en Nordisk hotellkjede og valget ble nordicchoice. Jeg kastet meg på kampanjen til ncmc og den 30 april 2020 tikket mine første nc poeng inn på kontoen, 10K velkomstbonus poeng.
Etter Farris oppholdet runder jeg 500K poeng og er lifetime gold på under 2 år.
Dette uten hjelp av trumf og ingen jobbreiser. Så til dere der ute som syntes lifetime gold/platinum høres ut som et mål langt der fremme, det er fullt mulig om man reiser litt rundt og er flink til å time kampanjer
Vis alt...