Gjennomførte overnattinger Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

1. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,221
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Villa København
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbeltrom (penger)
    Rom: 4118
    Oppgraderinger: Ja, til superior ved booking, og så til Deluxe dagen før
    Lengde opphold: 1 natt

Spent på Villa etter litt ymse tilbakemeldinger her på forumet. Interiørdesigner og håndverkere skal absolutt ha skryt. Men husk å skru av dersom du har inne i profilen at du gjerne vil ha rom høyt oppe. 4. etasje er loftsetasje. Rommene er greie på m2, men heller dårlig på m3 og det var bare et lite loftsvindu hvor man ikke så ut uten å stå oppe i sofaen. Med den svært fine designersofaen som var der, føltes det ikke helt riktig å tråkke rundt i den.

Proffe folk i resepsjonen, traff to svenske og en norsk. Frokost veldig bra med svært ferske kvalitetsbakevarer. Omelettkokken hadde kokkestolthet slik at han ikke ville steke omeletten så mye som jeg ønsket, men det må man jo egentlig like. Av alle detaljer likte jeg også en perfekt innstilt kaffemaskin til frokosten, som medførte to cappucioner.

Servicen ellers var kanskje ikke helt på høyden ut fra ambisjonene til stedet. Når jeg skulle sjekke inn kom jeg rundt halv tre og rommet var ikke ledig. Satte meg i resepsjonsbaren og bestilte en cappucion. Travelt opptatt med å lese IF konstaterte jeg etter et kvarter at det ikke hadde kommet noen cappucino. Personen jeg hadde bestilt fra var forsvunnet og det var to nye på jobb. På forsøk nr. 2 kom det imidlertid en cappucino som var svært bra laget. Forsøkte også tre ganger å ringe room service uten resultat. Etterhvert ga jeg opp og gikk ut for å spise.

Hotell: Comfort Vesterbro
    Rom booket: Standard dobbeltrom (poeng)
    Rom: 383
    Oppgraderinger: Ja, Superior
    Andre fordeler: Minnet på å ta mineralvann. Sen utsjekk.

Stod standardrom i appen med et romnummer i 5. etasje når jeg skulle sjekke inn. Fikk nøkkel til et rom i 3. etasje som viste seg å være et fint stort rolig hjørnerom som var superior. Hotellet var helt fullt og superiorrom var utsolgt et par uker i forveien, så hyggelig at de skvisset inn en oppgradering også for poengbooking.

Etter frokost avtalte jeg med resepsjon utsjekk kl. 13, som ble lagt inn i systemet. Kl. 10 banket det på døren for å vaske, hvor de hyggelig beklagende raskt trakk seg tilbake når jeg åpnet døren. Omtrent en time etterpå banket det igjen på døren, og så igjen litt etter kl 12. Det samme skjer ofte på langt flottere hoteller enn Comfort. Jeg lurer veldig på å starte et IT-selskap med konsept å lage en app som hver person i housekeeping kan ha som viser når gjesten skal sjekke ut og gir beskjed når gjesten har sjekket ut. Ut over at det er irriterende for gjesten, så kan det ikke være særlig effektivt hverken for tidsbruk til banking på dører eller ressursstyring at man manuelt skal sjekke hver time om gjesten ikke snart har forlatt rommet sitt.

Nettet var for ustabilt for teamsmøter, og litt slitent noen steder, men en veldig god deal på poeng.

Last edited: 03. juni 2022
    Bolle, EndreD, freddyen and 9 others like this.
  2. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Når du avtaler sen utsjekk etter frokost gjør resepsjonisten mest sannsynlig bare en sjekk at rommet ikke skal brukes samme dag.
    Renholderne har for lengst startet sin arbeidsdag og du kan ikke regne med at kjøreplanen blir oppdatert.

Så er det selvfølgelig unødvendig å banke på hver time!
    Men det er enklest for alle parter når du avtaler sen utsjekk dagen i forveien.
    Da har du også "rett" på den som Platinum!

Flymunda and Maggie like this.
  3. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,593
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: clarion Trondheim congress
    Status: Gold
    Rom booket: Billigste
    Oppgraderinger: Deluxe
    Andre fordeler: Voucher og cola. Utsjekk 1500

Rommet bestilt av noen andre, hyggelig resepsjonist som leiter frem en oppgradering. Rommet sukket så opp i appen og alt var fint. Spiste god kveite på toppen og de hadde rutine for bruk av voucher.

Bodde på 720
    6A4D2BF9-2DDD-4F84-AEED-09D13FFE5E96.jpeg

Utsikt fra rommet.
    32AED259-A8F6-4B2F-A650-78235FA4EE30.jpeg

K

Eddie47, EndreD, NoLimit and 7 others like this.
  4. Audi_a4

Audi_a4 Gladlaks

Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Hotell: Clarion Admiral, Bergen
    Rom booket: x2 Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Det eine rommet vart oppgradert til rom 624 - delux/juniorsuite
    Lengde opphold: 2 netter
    Andre fordeler: Voucher, mineralvatn og utsatt utsjekking til kl 16 på begge rom.

Dagen før annkomst var romnummer lagt til i app. Hadde bestilt 2 rom, eit til underteikna og eit til mine foreldre. Det eine rommet var oppgradert til deluxrom 624. Det andre var “nedgradert” til standard med to enkeltsenger. Påpeikte dette ved innsjekk, men fekk beskjed at det berre var mogleg med oppgradering på eit av romma, og sidan hotellet var fult var eg heldig som hadde fått oppgradert. Beit i det sure eplet og lot mine foreldre få rom 624, som viste seg og vere ei juniorsuite. Flott rom, heilt likt rom 533 som eg hadde tidlegare i vår. Men fortsatt irritasjonsmoment / i-landsproblem med to fjernsyn men berre ein fjernkontroll på rommet - som begge fjernsyna lystra!
    Underteikna budde på rom 604. Eit standarrom med stort golvareal i kvadratmeter, men skråtak som stjel mykje m3. Rommet virka uferdig, men inventar vilkårlig plassert og dårleg utnyttelse av golvarealet. Rommet var også veldig mørkt. Pluss for innkapsla dusj der vatnet held seg i dusjen og ikkje utøve heile badegolvet.
    Også kjekt med personleg helsing og snop på rommet ved annkomst

Eddie47, EndreD, Emma and 3 others like this.
  5. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg forstår ikke Admiral i Bergen :p
    Hadde aldri sett suite når jeg søkte på rom der, plutselig ble jeg oppgradert til akkurat suite. Bra rom i øverste etasje, skråtak og allikevel meget romslig.
    Dagen jeg skulle sjekke ut sa appen at jeg var på deluxe dobbel, stemte jo åpenbart ikke da de i senere tid faktisk har begynt å legge ut suiten på nettsiden og bildene stemmer overens med rommet jeg hadde. Og nå skriver @Audi_a4 at de også har junior suite? Jeg blir forvirret :rolleyes: Hvorfor er ikke enkelte kategorier tilgjengelig for booking? Skjønner at det til tider er fullbooket, men så ofte jeg søker opp rom på hotellet er det rart at jeg aldri har fått opp junior suite.

Eddie47 liker dette
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,138
    Bonuspoeng:
    293
    Hotell: Clarion Hotell Folketeateret
    Rom booket: Superior dobbeltrom
    Oppgraderinger: Suite, rom 717
    Andre fordeler: Sen utsjekk, ferdig innsjekket ved ankomst

Denne gangen ble det ikke nytt rom, 717 har jeg bodd på før, og det kan man lese om her.
    PXL_20220605_144246584.jpg

Rommet er (ikke overraskende) helt likt som sist.

Solen stekte inn i kroken der balkongen er, og det var skikkelig dritvarmt der ute i går ettermiddag. I dag var det mer levelig ved morgenkaffen. (Men, det kunne vært litt varmere da.. Blir aldri fornøyd!)
    IMG_20220605_174747PXL_20220605_153403763.MP.jpg

Personalet i resepsjonen er alltid hyggelig, og det samme gjelder ved frokosten. I dag kl 10 var det nesten ingen gjester til frokost. Vet ikke om det er fordi det var få gjester på hotellet, eller om de allerede hadde kommet seg ut i solen.

Baldrick, Eddie47, EndreD and 4 others like this.
  7. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Clarion Stavanger
    Status Silver
    Rom booket: junior suite
    Lengde på opphold 2 netter.

Greit og sentralt rom.litt merkelig når det ikke er adskilt soverom,men ikke så nøye for oss med barn og ekstra seng.flott utsikt og grei beliggenhet. Kommer til å velge dette hotellet igjen IMG_20220604_150005.jpg IMG_20220604_145947.jpg

Baldrick, Eddie47, EndreD and 7 others like this.
  8. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Farris Bad
    Rom booket: Standard dobbeltrom (poeng)
    Rom: 277
    Oppgraderinger: Nei.
    Lengde opphold: 1 natt (5-6 juni)

Farris Bad har 4 kategorier standard rom, og vi fikk den enkleste varianten. Jeg hadde i det minste forventet en vannkoker på rommet.....
    Denne gangen oppholde vi oss minimalt på rommet, så det hadde ikke den store betydningen.

SPA-et var helt glimrende. Vi fikk svart bånd og mulighet til å være i SPA-et så mye vi ville :D. Det var mye folk rundt kl. 17:00, men det ble bedre plass etterhvert. Avreisedagen anbefaler jeg 12:00 - 15:00 økten. Dette er et tidspunkt det ofte er god plass i SPA-et. Videre var takterassen åpen og et flott sted å være om en ønsker å slappe av i finværet.

På grunn av data problemer fikk vi utdelt en voucher lap i stedet for bruk av appen. Jeg smilte fint til bartenderen på takteressen og spurte om voucheren kunne brukes til noen godsaker. Bartenderen foreslo et glass Prosecco, noe jeg aksepterte :).

Frokosten var folksom, med mye folk. Når døren til uteområdet ble åpnet spredte folkemengden seg, og freden senket seg. Maten var derimot, som vanlig, god.

9. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Comfort Grand Central
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Rom: 224
    Oppgraderinger: Suite
    Lengde opphold: 3 netter
    Andre fordeler: Mineralvann, sen utsjekk (kl 18)

Full rulle med utdrikningslag, middager og bursdagsfeiringer i hovedstaden til pinsehelgen. Var skyhøye priser på det som var ledig å bestille av hoteller fre-søn (ikke overraskende), men så at Grand Central hadde ledige standardrom (til ganske dyr cashpris). God mulighet til å teste "garantert bonusnatt" fordelen. Fyrte av en epost til platinum-mailen og de la inn poengbooking til 15k/natta uten noe stress. Noe etterpå fant vi ut at vi egentlig godt kunne bli i byen til mandag, så jeg booket søn-man til studentrabatt 699,- separat da det var ledig.

Hadde lurt en stund på om man fortsatt kunne få oppgraderingsfordel ved uttak av "garantert bonusnatt", så gleden var stor når det sto Suite i appen dagen før ankomst. Kom til innsjekk og nevnte at jeg hadde en ekstra natt i separat booking og det ble ordnet så jeg fikk beholde samme oppgraderte rom under hele oppholdet. Veldig bra. Sto opprinnelig 324 (Rosa suiten) i appen før innsjekk, men sto 224 (Rock n roll suite) da jeg fikk kortet i handa.

De hadde mye trøbbel med kort og kortlesere denne helgen, så litt knotete innsjekksopplevelse for flere av oss gjestene som tok en del runder t/r både til heis og til rom for å bli møtt av orange lys i leseren og låste dører. På søndagen hadde visst flere kort inklusive våre sluttet å fungere helt ut av det blå, så de måtte også erstattes i resepsjonen enda en gang. Ellers stort sett fornøyd med dette hotellet, som før. Litt trangt til frokost, kanskje, men akseptabelt.

Last edited: 07. juni 2022
  10. andkri58

andkri58 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Lily Country Club
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Rom: 3059
    Oppgraderinger: Nei
    Andre fordeler: Spa 2 for 1

Et veldig fint hotell, med nydelig mat! Ingen erkjennelse av status, bortsett fra spa inngang 2 for 1, som jeg mailet med hotellet et par dager i forveien.

Attached Files:

Baldrick, Eddie47, EndreD and 3 others like this.
  11. gardamix

gardamix Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    Hotell: Farris Bad
    Status: Gull
    Rom booket: Ocean Superior
    Rom: 266
    Oppgraderinger: Nei (Var ganske fullt, men resepsjonen mener at vi fikk et av de bedre superior rommene lengre ut.
    Lengde opphold: 5-6 juni
    Andre fordeler: Restaurantkupong. Funket til alkohol på takterrassen

Baldrick, Eddie47, EndreD and 5 others like this.
  12. Audi_a4

Audi_a4 Gladlaks

Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Har sjølv aldri fått opp juniorsuite ved bestilling. Budde på hotellet i mars og betalte då oppgradering til det bookingansvarleg kalte juniorsuite - rom 533. I appen sto det delux, men både bookingansvarlig og dama i resepsjonen ved annkomst kunne fortelle at dette rommet vart kalla juniorsuite. Denna gangen budde vi på rom 624, som er heilt likt 533. Konkludera derfor med at dette rommet også er juniorsuite. Om ein får valget mellom desse to romma ein gang anbefala eg rom 624 grunna betre utsikt

Last edited: 07. juni 2022
    Eddie47, eventyrer and Flymunda like this.
  13. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Er fleire hotell som ikkje har suitane sine ute på nett for å unngå at suitane blir brukt til festar/nach og graps. Ofte blir da store øydeleggingar etter sånne festar eller om narkomane/rusa leiger suitar. + at når folk faktisk bookar ein suite forventar den at den er 100% og ikkje at da er eit hol i sofaen eller at rommet luktar røyk/hasj.

Eddie47, RoadKing and Maggie like this.
  14. holmen

Likes mottatt:
    64,138
    Bonuspoeng:
    293
    Tilbake til trådens tema.

Hotell: Comfort Grand Central
    Rom booket: Standard dobbeltrom, poeng
    Rom: 332
    Oppgraderinger: Suite
    Andre fordeler: Mineralvann

Booket en natt for kona, som skulle på sent jobb-"møte". Og jeg ble selvfølgelig med på storbynatt. Det har stått suite i appen en stund, og før ankomst romnummeret opp.

332 er på hjørnet, rett ved heisen. Den høres, når man er våken, men er ikke veldig plagsom. Men, det kunne vært en dør til mellom inngang og soverom.

Rommet har ekstra toalett, både dusj og badekar, og motorsykkel. Topp stemning.

PXL_20220607_162005770.MP.jpg

Baldrick, Eddie47, samtom and 5 others like this.
  15. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,992
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Comfort Hotel® Xpress Stockholm Central
    Rom booket: Standard dobbel
    Oppgraderinger: Nei
    Lengde opphold: 2 netter
    Andre fordeler: Nei

Denne gangen var de i hver fall høflig nok til å fortelle at jeg ikke var oppgradert, men gratis kaffe hadde de.

Samme som sist, skal du sove trygt i en ok seng og med et ok bad nær Stockholm C kan du gjøre det her. Rimelig er det av og til.

50D05780-57F5-4676-8712-4E0046FD0F59.jpeg
    A2B17EA1-F8B1-49C1-9E36-F5E9DDE57718.jpeg

Baldrick, Eddie47, Maggie and 2 others like this.
  16. holmen

Likes mottatt:
    64,138
    Bonuspoeng:
    293
    Hotell: Quality hotel Fredrikstad
    Rom: 729
    Oppgraderinger: Deluxe rom
    Andre fordeler: Mineralvann

One night in Fredrikstad er ikke like gøy som one night in Bangkok, men hotellrommet var iallfall stort.
    Veldig hyggelig betjening i resepsjonen.
    På forhånd fikk jeg sms fra hotellet om parkering, da det er store forskjeller mellom de ulike parkeringsplassene rundt hotellet. Overraskende nok var det billigste alternativet rett under hotellet, med heis rett inn i resepsjonen.

For et par dager siden så jeg i appen at jeg var oppgradert til Deluxe, og hadde fått rom 729. Har aldri vært på dette hotellet før, så det sa meg ikke så mye.

Rommet er stort, med en bitteliten balkong.

Fikk restaurantkupong, men spiste thai i stedet.

Frokosten var veldig bra, og kl 0645 var det lite kø.

IMG_20220610_153721PXL_20220609_175358359.MP.jpg

IMG_20220610_153736PXL_20220609_175406784.MP.jpg

IMG_20220610_153752PXL_20220609_175428732.MP.jpg

IMG_20220610_153810PXL_20220609_175523373.MP.jpg

IMG_20220610_153824PXL_20220609_180400020.MP.jpg

Der var rommet mitt:
    IMG_20220610_153925PXL_20220609_185105112.MP.jpg

Last edited: 10. juni 2022
    Baldrick, Eddie47, Flymunda and 10 others like this.
  17. holmen

Likes mottatt:
    64,138
    Bonuspoeng:
    293
    Hotell: Clarion Hotell Oslo (Bjørvika)
    Rom: 853 (til slutt)
    Oppgraderinger: Deluxe rom, men endte på et standard rom.
    Andre fordeler: Tidlig innsjekk, sen utsjekk

Var oppgradert i appen et par dager på forhånd, med romnummer og alt.
    Ringte og spurte om jeg kunne få rommet kl 12, og det var ikke noe problem. Da jeg ankom hotellet var ikke det oppgraderte rommet klart.. Men jeg kunne få et standard rom med en gang. Det var greit for meg, da det var viktigere å få rom enn oppgradering. (Skulle av gårde før kl 15, så jeg måtte få skiftet)

Rommet er helt fint, med kaffemaskin (som er det viktigste).
    Spurte på vei til frokost om jeg kunne få sen utsjekk, og det var egentlig litt vanskelig siden det kom så mange nye gjester i dag, men siden jeg egentlig burde få det uansett (platinum, uten at han sa det), så fikk jeg en time. Burde nok ha spurt på forhånd, men jeg var godt fornøyd.

Baldrick, Eddie47, Earl and 5 others like this.
  18. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Clarion Hotell Oslo (Bjørvika)
    Rom booket: Standard dobbeltrom for 25.000 poeng.
    Oppgraderinger: Deluxe i toppetasjen (9 etg), med balkong.
    Opphold: 1 natt
    Andre fordeler: 125 kr restaurantbong, spørsmål om jeg trengte sen utsjekk (det svarte jeg nei takk til denne gangen)

Fint og romslig rom, med privat veranda på taket utenfor som har et lite bord og 2 stoler.

Ikke så lurt å ta med mat for å spise der ute, for måkene kom og "stup-dykket" rett mot meg og maten. De forsøkte flere ganger, og er absolutt ikke redd for å komme temmelig nær mennesker. Måtte gå inn med burgeren jeg hadde i hånden :)

Rekker ikke særlig frokost i morgen, så jeg skriver dette kvelden før utsjekk siden jeg ikke regner med at det skjer noe særlig mer spennende enn søvn og dusj før jeg forlater rommet.

20220612_211726.jpg

Baldrick, Travellingalf, Earl and 7 others like this.
  19. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Quality Hotel Skifer (Oppdal)
    Status: Gold
    Rom booket: Standard dobbeltrom for 15 000 poeng
    Oppgraderinger: Kun etter forespørsel. Til superior.
    Opphold: 1 natt
    Andre fordeler: Tidlig innsjekk kl 13, 125 kr restaurant kupong etter en unødvendig diskusjon. Spa 2-4-1 etter jeg minnet om denne fordelen

Hotellet i seg selv er ganske fint med flott design og interiør. De fleste ansatte var også veldig hyggelig og Spa avdeling anbefales på det sterkeste når man er interessert i det!

Dessverre må jeg si at annerkjennelse av statusen var dårlig. Tidlig innsjekk ble ordnet fint kvelden før innsjekk via epost. Etter jeg fikk svar, dukket også romnummeret opp i appen. Standard rom. Ved innsjekk spurte jeg om dem hadde en oppgradering tilgjengelig. Resepsjonisten spurte da om 400,- kroner per natt. Jeg sa at jeg var gull medlem og da kom dem plutselig på at dem egentlig ikke hadde noe ledig før senere på ettermiddagen. Til slutt fikk jeg oppgraderingen og tidlig innsjekk, så det var vel likevel kapasitet til det.

Superior rommet var ikke noe å skryte av. Eneste forskjell til standard rom er at man får badekar og en 160cm-dobbeltseng istedenfor to 90cm enkeltsenger. Romstørrelsen er identisk. Om det er verdt 400,- kroner ekstra?

Hotellet hadde litt begrenset kapasitet på restauranten pga ombygging i kjøkkenet, så jeg bestilte kun alkoholfri drikke i baren. Men her ble jeg nektet å bruke restaurantkupongen. «Det går bare i restauranten, ikke i baren». At det står tydelig i vilkårene i appen at kupongen kan brukes i restaurant og bar, unntatt alkohol ble ignorert. Til slutt var det tre ansatte som diskuterte med meg. Jeg kom da med forslag om at jeg kunne betale for drikke nå for å avslutte diskusjonen og at jeg kunne sende kvitteringen til gull mailen. Og ja, nå var det mulig å bruke kupongen.

Ved frokosten var det vanskelig å få plass kl 9 (vi fikk tildelt et tidsrom for bordet) og to andre gjester satt seg ved bordet vårt. Jeg må si at det var hyggelig å prate med dem, men jeg tror likevel at mange gjester foretrekker å ha bordet for seg selv. Frokosten var av lav kvalitet. Speilegget var med høy sannsynlighet frysevare (det smakte særdeles rart), bacon ble ikke fylt opp i det hele tatt og kaffen var en katastrofe. Dem brukte en slik flytende kafe konsentrat fra Friele. Sorry, men det er forkastelig!

https://www.norengros.no/friele-cafitesse

Ved utsjekk sa jeg at jeg måte betale Spa inngang for to og selvsagt fikk jeg oppgitt prisen for to, så også her måte jeg minne om statusen. Jeg brukte også anledningen til å be om vannflaska.

Om plakaten som fins i heisen fremdeles er aktuell vet jeg ikke, men jeg er ikke noe stor venn av hoteller som fremdeles dropper romrengjøring. Utsjekk kl 11 høres også litt rart ut.

Alt sammen er jeg veldig skuffet over hotellet og dem ser meg ikke igjen som overnattingsgjest. Jeg har opptjent gullstatusen ved å faktisk bo mye på Choice (uten kredittkort og lignende) og da forventer jeg noe mer. Ellers var jo kvaliteten ganske lavt. Prisen dersom jeg hadde betalt i kroner var 1 460,-, så det er i mine øyer ikke akkurat et lavprisprodukt.

IMG_20220610_130501464_HDR.jpg IMG_20220610_130528227_HDR.jpg IMG_20220610_223004165.jpg IMG_20220611_110405858.jpg

Last edited: 17. juni 2022
    Baldrick, Eddie47, haifinn and 8 others like this.
  20. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Her var det så mye som ikke stemte at jeg håper du sender en mail til Nordic Choice kundeservice og ber dem gjøre hotellet oppmerksom på at de må følge medlemsreglene.

Jeg hadde blitt irritert hvis det var meg (platinum) som så mange ganger måtte be om at de tilbød de enkleste tingene som står i reglene.

eventyrer, andkri58, Emma and 3 others like this.

Del denne siden