Hotell: Comfort Xpress Youngstorget
Status: Lifetime Platinum
Rom booket: standard for 7500 poeng
Oppgradering: Vet ikke
Romnr: 455
Lengde opphold: 1 natt
Andre fordeler: Nope.
Skulle bare ha overnatting etter middag og noen øl med kompis i Oslo. Har ikke testet dette hotellet før, så da passet det fint, siden vi skulle spise i nærheten. Før innsjekk sto det rom 811 i appen, men jeg ble tildelt 455 ved innsjekk.
Gikk til heisen, og trykket på etasje 4. Fant ut på vei ut etterpå at 4. etasje er 2. etasje(???) Så det er rimelig greit å ta trappen i stedet.
Rommet er ikke stort, men det var plass til dobbeltseng, sitteplass, et lite bord, og mulighet til å henge fra seg klær. Badet hadde hyller!! (Det er mangelvare på stort sett alle Strawberry-hoteller, føler jeg) Det var også dusj, som jeg liker, for jeg liker ikke å dusje i badekar.
Utsikt inn mot lyssjakt, så det er iallfall ikke noe støy fra gaten på dette rommet. VELDIG vanskelig å komme seg bort til vinduet, da det er to bjelker i veien. Det går hvis man (som meg) er svært atletisk, men min mor hadde nok ikke klart å lukke gardinene..
Funker fint hvis man ikke trenger noe mer enn seng og dusj, og koster jo ikke så mange poeng.
View attachment 119772
View attachment 119773
View attachment 119774
View attachment 119775
Vis alt...