Gjennomførte overnattinger Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

1. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    12,331
    Bonuspoeng:
    183
    Bodde der nylig ifm. et bryllup hvor dette var felleshotellet, enig om frokost, den var overraskende bra!

Ingen oppgradering på oss heller, og de forsøkte først å plassere oss på et rom med vindu direkte til uteserveringen, der det satt et svært bryllupsfølge. Rommet er da slik at du i praksis får blikkontakt med hele uteserveringen. Vi måtte tilbake til resepsjonen, først ydmykt be om at det ble endret, og når det så ut til å være vanskelig, ble det litt DYKWIA med platinumkortet og vi fikk et rom hvor man faktisk kunne ha gardinene åpne. Endog utrolig at de forsøker å selge dette som rom, og ikke heller gjør det til møterom eller noe annet. To andre i følget ble plassert der og de var lite fornøyd.

Treningsrommet er det tristeste jeg har sett, det er et gammelt møterom med to tredemøller, noen manualer og små vinduer, i et eget lite bygg. Såvidt noe gulvplass. Føles trangt før det er noen i rommet, egentlig. Restauranten, hvor det var forhåndsbooket et måltid, imponerte heller ikke nevneverdig, men det var OK nok. Føles videre litt smålig å ta 195 kroner per natt for parkering når hotellet ligger der det ligger.

Alt i alt ikke et hotell jeg brenner etter å besøke igjen, tror jeg. Fin utsikt da.

Audi_a4, Emma, Staralliance and 5 others like this.
  2. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,463
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Quality Airport hotel Gardermoen
    Status: Platinum lifetime
    Rom booket: 2x Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: ja, ene til Suite
    Romnr: 2001 & 2003
    Lengde opphold: 2 netter
    Andre fordeler: Mineralvann, restaurantkupong

Ikke helt 100% fornøyd med dette oppholdet på tross av meget bra oppgradering. Totalinntrykket ble delvis ødelagt av småfrekk resepsjonist ved innsjekk. Tror hun må ha hatt en dårlig dag på jobb eller noe. Videre valgte vi å spise på restauranten siste kvelden. Det var dessverre en tabbe da kvaliteten på maten ikke var noen højdare. I tillegg var der 2 stakkars sommervikar servitører som hadde alt for mye å gjøre. Men det værste var flueinvasjon i restauranten

De stakkars servitørene stresset så mye at jeg sa ikke noe til de, men ga en saklig tilbakemelding når jeg sjekket ut siden mannen spurte hvordan vi hadde hatt det. Frokosten var ellers helt ok og standard. Alle måtte nå registrere seg ved inngangen pga frokost tar de ekstra for. Men personalet hadde ikke tid til å stå i inngangen så folk gikk bare rett inn likevel…
    IMG_5771.jpeg IMG_5772.jpeg IMG_5773.jpeg IMG_5774.jpeg

DJasko, EirikL, livinspeed and 7 others like this.
  3. Audi_a4

Audi_a4 Gladlaks

Likes mottatt:
    226
    Bonuspoeng:
    33
    Hotell: Home Hotel Tollboden, Drammen
    Status: Platinum lifetime
    Rom booket: Standard dobbelt
    Oppgraderinger: nei, heldigvis ikkje
    Romnr: 360
    Lengde opphold: 1 natt
    Andre fordeler: det vanlege!

Vart møtt av ein fantastisk triveleg resepsjonist. Han tilbydde meg to rom: eit superior rom i den gamle delen av hotellet der sola hadde stått å steikt heile dagen, og med dårleg klimaanlegg. Og eit standardrom i den nye delen, med nytt klimaanlegg. Fekk like greitt nøkkelkort til begge romma, so eg sjølv kunne vurdere kva rom eg ville ha! Vellfungerande AC anlegg gjor valet enkelt.

Fika og middag var heilt ok, som på alle Home Hotel. Kjøpe-kake frå ein frysedisk og kyllinggryte til middag. La merke til resepsjonisten, virka som at han var aleine på jobb med nokre få uerfarne ferievikarar. Han sprang rundt og gjor stort sett alt frå å stå i resepsjon, ta drikkebestilling til middagen, klargjere rom, opprydding++ til langt på kveld. Og til frukosten dagen etterpå var han jaggu på plass igjen. Ein utruleg hyggjeleg og grei fyr med skikkeleg serviceinnstilling, men eg håpa verkeleg ikkje dette er ein normal kvardag for dei tilsette på detta hotellet!

Earl, livinspeed, petrate and 6 others like this.

Del denne siden