Ok, så ved prio så kan man ikke velge sete før ved innsjekk? Må ha det med teskje siden man er så godt vandt fra SK
Nei. Beklager om jeg var uklar. Du kan velge sete gratis når som helst fra bestilling med Prio status. Men kun for den personen som faktisk er Prio medlem, øvrige pax i bestillingen må betale for setevalget. Tilsvarende gjelder bagasje, fast track og alle andre fordeler som følger gratis med Prio statusen.
Hm, da har jeg et datapunkt på dårlig integrasjon mellom WF og DY: Har en reise kjøpt på WF.no (den aktuelle ruta dukket ikke opp på Norwegian sin side, det gjorde derimot andre klokkeslett og datoer. Merkelig). WF-DY-DY. Her kan jeg ikke velge sete på forhånd, ei heller vises gratis bagasje. Iflg WF kundeservice må dette legges til manuelt ved innsjekk. Er prio DY.
Har sett flere klager på dårlig integrasjon mellom de to her på IF, ja. Om ikke WF kundesenter kan ordne opp, ville jeg ringt Norwegian. De har normalt brukbar tlf-service, og det er jo ingen ulempe å nevne at du er Prio...
Du kan velge sete under bestilling, gå gjennom hele betalingsprosessen med pris inkludert sete helt til kjøpet er fullført, for så å se at du faktisk bare ble trukket billettprisen fra kortet ditt. Det sa Widerøe-kundebehandleren, og jeg prøvde motvillig. Det viste seg å stemme. Herlig implementasjon. Vedkommende sa også at dersom jeg kjøpte billett inkludert bagasje, kan jeg ta med to kolli. Det gjenstår å se, men jeg regner med at det stemmer. Heldigvis sendes prateloggen på e-post.