Tittel:
Hjelp meg å få lov til å fortsette å være en poengnerd
Samboer begynner å bli veldig lei av at alt jeg tenker på og snakker om er Trumf, EuroBonus, kredittkort og opptjening til CT. Men hun stiller samtidig veldig opp og hjelper meg med Amex-spend <3 Tenkte derfor å planlegge en flott første tur for oss slik at hun virkelig kan se verdien av alt maset mitt
Så det jeg egentlig trenger er tips til destinasjoner og produkter som kan gi en god første opplevelse. Hun er over gjennomsnittet opptatt av renslighet, så det spiller inn. Er det noen som har litt ekstra ny kabin, eller i det minste materialer som ofte ser "nyere og renere" ut så er det et stort pluss. Har lenge tenkt på Seychellene/Zanzibar, for vi er begge glade i strand, sol og varme, men så ser jo ikke Ethiopian business så moderne ut? Og så var det visst ganske stor sannsynlighet for regn på Seychellene i desember, så da reiser vi kanskje heller dit en av de "perfekte" månedene med mindre regn.
Avreise: OSL
Destinasjon: Nesten alt unntatt USA egentlig
Reisetid/lengde: Enten ca to uker i sommer, ca to uker i desember eller rundt én uke spontant før sommeren en gang.
Antall reisende: 2 voksen
Reiseklasse: Business+, ellers blir hun nok ikke så imponert
Short-Haul kan være eco: Ja
Maks antall flighter: Jo færre jo bedre kanskje, blir lettere å selge inn i første omgang
Preferanser: Layover i nye byer gjør ingenting hvis man rekker å se litt
Vis alt...