Endelig fått meg CT, og mer enn nok poeng, så nå er jeg klar for å gå fra teori til praksis - legge inn en bestilling med S*-alliance før det forsvinner. Trenger litt hjelp:
Avreise: OSL
Destinasjon: CUN/MEX
Reisedato: 6. desember +/- én uke
Lengde: 7-20, men retur før 23. desember (har to uker+ ferie å benytte)
Antall reisende: 2 voksne
Reiseklasse: C
Short-Haul kan være eco: Ja
Maks antall flighter: X
Preferanser: Prøver gjerne litt forskjellig, men det bør ikke være alt for kranglete reisevei, det blir første "stint" for å overbevise min fremtidige kone om at alt bonusmaset er verdt det
Tenkte én uke i Cancun for å bare slappe av, og så gjerne noen dager i en spennende og ny by før eller på hjemreise, f.eks MEX.
Har selv sett på OSL-MUC-IST-CUN med TK på utreisen, men ligger ikke de beste datoene tilgjengelig. Det er nok også i grenseland for kronglete reisevei, men håper med Business Class og god lounge på IST at det er en hyggelig opplevelse.
Retur har jeg tenkt litt på MEX-FRA-OSL med LH, problemet er vel at det ikke kan bookes før mot slutten av juni, så det kan bli spennende. Retur bør være mer "direkte" enn utreise, for jeg ser for meg at vi antagelig da bare vil komme oss raskest mulig hjem.
Hele reisen trenger ikke være tilgjengelig i dag, men tar gjerne tips til mulige ruter og reiseplaner jeg kan undersøke litt videre på egenhånd og eventuelt sette varslinger på. Har en snill venn som lar meg låne Awardfares for tiden, og har det veldig gøy med å søke litt der
Vis alt...