Heisann! Har "lurket" på dette forumet omtrent hver dag i to måneder nå og blitt skikkelig bitt av bonusjeger-basillen. Takk for at dette finnes og alt man kan lære av innleggene her inne.
Vurderte å lage en egen post, så bare si i fra om det kanskje er like greit, men tenkte jeg kunne høre her først
Er så heldig at jeg har fått billetter til F1 på Hungaroring neste sommer, og har hotell booket 18.-22. juli 2024 (som kan endres). Har også kjøpt Full-Flex billetter hos DY, siden de allerede hadde ute direkte begge veier, men de var selvfølgelig svinedyre. Lurte derfor på om det kunne vært en god anledning å etterhvert avbestille de og heller ta min første bonusreise?
Avreise: Oslo-området (gjerne Torp eller Gardermoen)
Destinasjon: Budapest
Reisedato: 18.-22. juli 2024
Lengde: 5 +/- 2
Antall reisende: 3 voksne
Reiseklasse: Ikke viktig, men hadde vært gøy å prøve business hvis det er litt spesielt på denne strekningen
Short-Haul kan være eco: Ja
Maks antall flighter: 2 (kanskje 3?)
Preferanser: Ikke for lange transitter hvis det ikke er i en by man samtidig kan oppleve litt i på fornuftig måte
Å fly rett inn til Budapest er jo kanskje det enkleste? Men har også sett at det går hurtigtog fra Wien til Budapest, så det er kanskje et alternativ å reise på den måten (men "ingen" flyr direkte fra Oslo til Wien?). Finnes det andre bra alternativer?
Har FP2, ikke usannsynlig at jeg når FP4 før booking på nyåret evt, og CT bruk utgår vel siden vi er 3?
Vis alt...