Jeg trenger hjelp: Avreise: Oslo Destinasjon: Gran Canaria (!) Reisedatoer: 1. okt. 2024 - 15. okt. 2024 Lengde: 1 uke Antall reisende: 2 voksne, 1 barn, 1 infant Reiseklasse: Best mulig, men er vel begrenset innen Europa Short-Haul kan være eco: Jaja, Maks antall flighter: 2 Preferanser: Fint om man slipper å fly natten gjennom siden man flyr med barn. Kanskje ikke det mest eksotiske reisemålet, men har sett for meg en uke på Gran Canaria Oktober neste år med familien dvs. meg selv, samboer, barn og et spedbarn. Har 140 000 Eurobonus-poeng + CT. Så håper å kunne benytte meg av de. Har forsøkt å søke på https://www.sas.no/eurobonus/star-alliance-award-trips/, men lite å finne her. Er jeg kanskje litt tidlig ute? Eller bare optimist?
Avreise: Oslo Destinasjon: Bangkok Reisedatoer: 26. desember 2023 - 15. januar 2024 Lengde: 2 uker Antall reisende: 2 voksne Reiseklasse: Business Short-Haul kan være eco: Jaja, Maks antall flighter: 4 Preferanser: Jeg finner fler returflighter, men å finne flighter ned er overraskende nok ikke ikke mulig å finne til Bangkok i romjulen. Tips og ruter mottas med takk!
Ut har du dette alternativet med ein 5t stopover Route Flight Date Depart Arrive OSL-BRU SN2288 2024-10-01 06:45 08:45 BRU-LPA SN3783 2024-10-01 13:50 17:25 Heim igjen ser det foreløpig litt vœrre ut å finne noko på datoen.
Har ikke tid til å lete opp og ned på alle alternativer, men 26.12 er vanskelig. Er du litt fleksibel på tidspunkt er det i det minste flyvninger fra IST-BKK 25. (via JDD) og 29. Eventuelt fra ADD-DEL-BKK 27.12
Er det noen her med tilgang til AF (eller annet) som kan sjekke om det er noe ledig i Biz for 2 pax fra Europa til Asia (helst BKK eller SGN) fra 5/9-24 og en til to uker frem? Helst avreise torsdag, fredag eller lørdag. Planlegger tur til Kambodsja i dette tidsrommet og vil bare undersøke om det er begynt å legge ut billetter eller ikke. Burde jo det når det er i overkant av 10 måneder til ..
Benytter anledningen, siden du faktisk fant noe her, til å spørre: Er SAS-sidene helt ubrukelig når det gjelder å finne tilgjengelighet på bonusreiser med SA? Jeg søker og søker og finner knapt en eneste billett i biz. Spesielt til Tokyo, hvor det vel ikke er lett å finne billetter i det hele tatt, men likevel. Så: 1: Er dette bare meg? 2: Hvis man ringer CT-telefonen, finner de mange flere tilgjengelige reiser?
De er ikke ubrukelige, men du må søke leg for leg. Jeg har booket en tur til USA om en måneds tid, der det ikke kom opp noen gode alternativ i business - men ved å søke litt annerledes fant jeg business på flere varianter: SVG-CPH-YYZ-MSP SVG-FRA-ZRH-ORD SVG-FRA-ORD
Jeg trenger hjelp: Avreise: Lima, Peru Destinasjon: Oslo Reisedato: Utreise andre halvdel av desember (aller helst i romjula) Lengde: Antall dager 21-28 dager Antall reisende: 1 voksen Reiseklasse: Business Short-Haul kan være eco: Ja Maks antall flighter: X Preferanser: Helst ikke via USA
26/12 har du: LIM-BOG Avianca eco BOG-FRA LH Business FRA-OSL LH Business retur 20/01: OSL-IST TK Business IST-BOG Tk Business BOG-LIM Avianca eco
Jeg trenger hjelp: Avreise: Oslo Destinasjon: Singapore Reisedatoer: (13.-18.) sep. 2024 - (23.-29.) okt. 2024 Lengde: Ønsker ca en ukes opphold, men må være i SIN 20.-23. sep Antall reisende: 2 voksne Reiseklasse: Aller helst First, men business er også supert. Short-Haul kan være eco: Klart det Maks antall flighter: 3 Preferanser: Jeg har lyst til å prøve Swiss C om det er lite F å finne. Det kan være en mulighet å reise på forskjellige klasser. Som noen kanskje skjønner er tanken å se F1 i Singapore, så skjønner at det kan være litt skralt med billetter. Jeg setter stor pris på all hjelp!
Utreise 17.09 LH: OSL-FRA ET: FRA-ADD 18.09 ET: ADD-SIN Hjemreise 25.09 ET: SIN-ADD ET: ADD-FRA 26.09 LH: FRA-OSL Du får en dag i ADD hver vei, men det er i det minste et alternativ. LH og TG åpner ikke for billetter enda (ingenting via VIE heller). Det finnes alternativ til flyplasser i omegn med andre selskap en ET, feks TG fra IST-CGK elelr IST-SGN.
Off topic: Har du booket hotell? Vurderer Singapore Grand Prix (ikke i 2024 men muligens 2025) og er spent på hotellpriser ..