Mulig der er tatt, men ledig for fire i business fra Stavanger til Los Angeles i julen. Via Portland bort, mens det er LAX-AMS hjem. Sikkert mulig fra andre norske byer også.
Takk for det. Jeg fikk booket nesten den samme fra Oslo. Returen var ledig i Business, men til LAX fant jeg bare AMS.LHR-LAX i Business. Så jeg ringte inn. Agenten sa at det bare Økonomi AMS-LHR-LAX og ba meg booke den selv hvis jeg fikk gjort det og så ringe tilbake. Jeg fikk booket den uten problem og ringte tilbake. Agenten la på resten. Da fikk jeg brukt min Companion Ticket som går ut 31. mars også.
Halla. Noen som kan bidra med tips til destinasjon med biz? Har 140k og CT. 2 pers skal reise når som helst til sol og sommer. Ikke USA. Og så klart ikke de landene som er i konflikt. Er det egentlig noe å velge i om man vil ut av Europa? Man kan velge komme lenger om man booker med SAS, men finner ikke noe ledig.
Jeg fant nylig endel tilgjengelig til Mombasa, og drar dit til helgen. KLM ut og Kenya Airways hjem, hele veien i biz. Kostet 130k poeng, så med CT har du nok til 2.
Det går jo an å komme seg til Mumbai på biz og derfra en kort 2-3 timer tur videre til Maldiverne billigt.
Som mange andre her brenner jeg snart inne med en CT som går ut 31. mars. Jeg finner flere mulige utreiser på Awardfares, men det er for meg umulig å finne noen returreiser. Chatflights skal ha kr 400,- for i det hele tatt forsøke å finne en reise og de sier det ofte tar en til to måneder å finne en reise og derfor konsentrerer seg om "att prioritera tiden för de som menar allvar med sin förfrågan"...
Har blitt invitert på konferanse/summit i KTM, det er jo vanskelig med Skylaget men har booka utreise til BOM så booke lokalt derfra. Men retur rundt 29.Mai ser verre ut, har sjekka fra BOM, DEL, BKK men ingenting enda. Er det nokon som har råd og tips til når seter blir slept. Fant egentlig med VS, men det var ghost availability, fikk veldig god hjelp fra kundeservice(diamant) søkte på alle mulige måter men ingen suksess. Nokon som veit når f.eks AF/KL slipper seter tett opp mot avgang?
Noen som tar på seg å hjelpe til med å booke reiser her fra forumet? Tidligere booket og funnet selv, men vanskeligere nå og i tillegg dyrere.
Det er vel stort sett søkingen og alarmene som er komplisert, ikke selve bookingen? Å få hjelp av en fra forumet kan nok gå bra, men gjør en solid due diligence før du evt deler innlogging og sms-koder til kontoen din for at andre skal booke for deg.
Beklager misvisende terminologi. Jeg mener tidligere har jeg søkt, funnet og booket selv og er nå ute etter hjelp, råd og tips for å finne noe å booke. Jeg kan booke selve reisen selv, men gjerne bistand fra noen med bedre oversikt enn meg på muligheter. Så klart får man noe for det.
CT - 2 pax 143 000 EB poeng Biz, men premium eco kan gå Juni til 2027 Ønsker varme og sol Ikke USA, Dubai e.l som destinasjon, men kan mellomlande. Tenker f.eks på USA biz og flyge videre på cash til typ Karibiske mål, Costa Rica, Hawaii e.l. Men har ikke helt oversikt over hva jeg bør lete etter. Helst bare poeng Ser noe ledig til Japan og Korea men kun vinter dessverre. Hva slags muligheter finnes egentlig? Hva er lurt?
Juni 27 er vel ikke sluppet ennå? Japan er vel 180k retur, så da mangler du poeng. USA får du for 140. ST er sterke på Karibien, men direkte dit er vel også over hva du har av poeng, så da er det evt som du skriver å kjøpe billetter dit fra USA.