Det kan se ut som om Air France slipper bonusbilletter til Singapore i slutten av januar 27 for tiden .., For eksempel er det 3 business billetter tilgjengelig 27. januar fra Oslo til Singapore
Hei, skal til NYC i November for å springe NYC Marathon. Tar med dama og småen så 2 vaksne og ein under 2 år. Tenkte å finne CT-deal i Business over der og er fleksibel på datoar (kan vere der nokre veker) og fleksibel på NYC/IAD/BOS/ORD, etc... som innreiselokasjon til USA. Utgangspunktet BGO som utreise, men so andre skriv så er det vel greit å få lagt til ein feeder flight når ein fyrst har funne den over Atlanteren. Ser det er ingenting ledig per no, eller eg finn iallefall ikkje noko relevant. Men er det nokon som har erfaring eller kjennskap til kortid SAS eventuelt legg ut fleire bonusbilletter? Skulle sjølvsagt hanka inn når dei kom ut rundt 330 dagar før....
Du skriver ikke om det må være SAS? USA er vel generelt enkelt med partner. Du skriver heller ikke hvor lenge du må være der. Her er et eksempel. Så kan du bygge på den:
Forholdsvis god tilgjengelighet til ZNZ, Zanzibar. Booket 2 turer dit den siste måned, en i okt/nov og en i Feb 2027. Kan fly både via AMS, CDG og LHR så burde være mulig å finne biz begge veier. Ofte må du søke AMS, CDG, LHR - ZNZ også legge til feeder til din destinasjon i norge etterpå
Hei folkens! Sliter litt med å finne en god hjemreise fra Japan til Oslo rundt 19. mai, og håper noen her har noen kreative forslag innen SkyTeam. Krav: – Avreise fra Japan 19. mai (fleksibel på HND/NRT) – Må være hjemme i Oslo senest 20. mai kl 23:00 – SkyTeam / EuroBonus (helst) Jeg opplever at de “vanlige” routene via Europa enten blir: – veldig lange layovers – eller ankommer for sent 20. mai Som vi vet er det jo ingen direktefly til Oslo fra Tokyo, så man er avhengig av minst én connection Har sett litt på: – AF via CDG – KLM via AMS – Korean Air via ICN – China Airlines via TPE - Vietnam Airlines via SGN til FRA og vanlig bonusreise fra FRA til OSL. Men sliter med å få en smooth routing som ikke spiser hele dagen + fortsatt rekker deadline. Åpen for litt kreative routinger, typ: – Asia hub → Europa → OSL – eller “reverse routing” som faktisk gir bedre timing – evt. open jaw hvis det gir mening Noen som har: – konkrete flightkombinasjoner som funker? – sweetspots jeg bør sjekke? – eller erfaring med denne datoen? Setter stor pris på alle innspill
Hei Har booka for det samme sjølv, har fortsatt varsel og det dukkar stadig opp onsdag-onsdag. Stort sett med VS (Virgin) Send meg ein PM så kan eg søke litt for deg.
Du sier ikke noe om ønsket reiseklasse, mens Japan er tricky hvis det er bonusbillett du må ha. Dette er feks mulig i eco: NRT-HAN-FRA-CPH-OSL. Men du får en veldig lang mellomlanding i Hanoi der. Det hadde jeg ikke giddet for dobbel poengpris, eller enkel for den saks skyld. Hva med å bare betale cash? Det her er en ganske god pris for enveis biz, så må du komme hjem fra Frankfurt selv (men du har god tid): En del poeng blir det også av det. Du kan fly HND-PVG-CPH i eco for rundt fem tusen ser jeg, med samme flyselskap. Igjen da er du i CPH tidlig om morgenen og kommer deg greit til Oslo innen frist.
Jeg løp i fjor og fikk tak i en enkelt businessretur i august i fjor. Den dukket kun opp på nettleser i mobil, ikke på pc, så et tips kan være å søke både på mobilen og pc. Lykke til! Det er en opplevelse!