Jeg har ikke fulgt med på når de har blitt bekreftet eller ikke, men jeg fikk for to uker siden overført trumf for opphold gjennomført i perioden oktober-februar i én bolk. Kan tyde på at det er litt mer skippertak enn tidligere, kanskje?
Eg har inntrykk av at Stordalen ofte brukar fleire månadar etter utsjekk og at det ofte kjem i bolk. Bookar stort sett for andre, so eg har ikkje full kontroll på kor lang tid det tar, men dei er i alle fall flinke til å registrere kjøp når eg tingar. Eg har framleis ikkje hatt behov for å etterregistrere noko som helst. Eg trur heller ikkje eg har fått avvist opphald som «kundane» mine har hatt.
Ja, hotels.com kjører sykt tight ship. Konsistent, I alle fall. Er nok slik de tjener pengene sine, og antagelig akkurat samme om man heter SAS, Norwegian eller Ole Olsen. Alle agenter som videreselger for dem får kick-back, det bare tar masse tid før oppgjør.
I så fall høres ikke problemet ut til å være nettleseren. Sikker på at du ikke har gått inn på en side, logget inn, og du hadde allerede noe i handlekurven fra en tidligere innlogging? I så fall funker ikke trumf. Selv ikke I nytt incognito vindu. Fordi nettstedet har "lagret deg"
Neida, jeg har alltid fulgt anbefalingene og åpnet nettsiden via trumf netthandel, deretter logget inn hvis jeg har en bruker, uten å ha noe i handlekurv fra før.
Det hadde nok skjedd uansett. Det har ikke vært noe som tyder på at dagens konvertering Trumf -> Strawberry bonuspoeng videreføres som Trumf -> Spenn etter at bonuspoeng slutter å være en ting ved nyttår
De fleste har vel konvertert Trumfen til EB-poeng og ikke så mye Strawberry-poeng? Det gjelder ihvertfall meg.
Jeg hadde et par-tre år der jeg gikk mer for Strawberry for å få Lifetime Platinum, men nå som jeg har det og med den korte levetiden til poengene er jeg tilbake på SAS. Uansett er jeg ganske sikker på at hvis det hadde blitt konvertering fra Trumf til Spenn så hadde det blitt en elendig deal
Samme her, kjøpte til og med de siste 4000 Trumfene fra en kompis for å sikre LTP der. Havnet da på 1000280 poeng.
Dette betyr vel også kroken på døra for å få trumfpoeng ved å bestille hos Strawberry via trumfnetthandel.no. Det er jo litt kjedelig.
Kanskje. Eller kanskje ikke. Det er jo ikke en avtale som er med Spenn, men med Strawberry direkte. Det er ikke sikkert Strawberry har avtale direkte med Norgesgruppen engang, men via en tredjepart.
Når jeg går inn på Hotels.com gjennom Trumfnetthandel så spretter prisen opp. Lukker jeg appen og åpner den igjen så er oppholdet en del billigere. Er det en måte jeg kan få i både pose og sekk? Med både trumf og lav pris?
Tror ikke det. Kickback koster, og «noen» (kunden) må betale. På en annen side så har jeg erfart billigere priser ved å gå via prisjakt enn direkte på nettsted. (Blivakker, komplett, etc)
En kompis av meg gikk på en smell i går da han trodde verdien på trumfpoengene var 1 trumfpoeng per eurobonuspoeng" Han var så skråsikker så etter masse diskusjoner så endte han inn i samme diskusjon med forloveden min. Hun sa bare "Jo, jeg tror du har rett" også gav hun seg. Problemet var da at en annen fyr som var litt mer mer lur kantene enn det jeg er, og ett par hakk mer kynisk også. Han kjøpte 10.000 trumfpoeng mot at han booket han og kjæresten på en tur for 20.000 EBB til Tromsø, også overførte han 10.000 Trumfpoeng rett inn på hans konto. Så om ei uke til flyr han og kona til Tromsø, betalt med 10.000 Trumfpoeng fra ett stabeist som var opptatt av å ha rett. Så han lurte til seg 135.000 EBB poeng i bytte mot å bruke 20.000 EBB poeng på reisen. Jeg hørte bare greia i etterkant, så det er tydelig at det ikke var så lur ide å krangle med forlovenden min, hun bare satt fella også kunne en som overhørte samtalenen lure den fyren der. Jaja... må være forsiktig med å ikke ha for rett foran dama da ... Hun kan virke vimsete og naiv ved første inntrykk, men hun er ikke dum når hun fikk kompisen min til å gå på en slik smell