Erfaring med Trumf netthandel med Klarna? Får man poeng med 30 dagers faktura etter at den er betalt, eller er det no-go og man må betale med en gang for å få poeng?
Noken som har etterlyst manglande poeng i det siste? Gjorde eit forsøk no og får berre "noe har gått galt" ved innsending av skjema.
Noen som har booket på hotels på flash-sale i dag og fått riktig bonus? Skal være 10,9%, men jeg fikk dette. Vet at det pleier å være surr med datoene, men husker ikke om det blir rettet opp eller om man må mase.
Noen som har tips til egen nettleser til bruk med viatrumf som funker greit mtp cookies? Regner med chrome sin nye variant som totalblokkerer cookies er no-go. Har prøvd å endre innstillinger som nekter den å oppdatere seg og laste ned gammel versjon, men av en eller annen grunn ser det ut til at den får til å oppdatere seg selv til tider, uansett. Firefox blokkerer en god del med sitt privatfilter, så har mye dårlige erfaringer der. Må jeg tilbake til gode, fæle edge?
Har du fått oppdatert ditt kjøp? Mitt ble endret fra 299 til 314 cashback. Selv om mine beregninger sier at jeg bør få langt over 600 kr...
Jeg bestilte også under 10,9%, ser ut til å ha fått rundt 5% og ingenting er rettet på her iallefall.
Hvor har du det fra? Det var en sak i 2024, men de gikk tilbake på det og cookies fungerer foreløpig normalt i Chrome så fremt du ikke manuelt har slått på blokkering. Med et kjapt google søk ser jeg ikke noe faktisk nytt om dette, kun rehashing av saker fra 2024. Min backup-browser for tiden er uansett Vivaldi. Har også bare fått halv sats, men satser på det blir korrigert før trumf kommer inn om nærmere 1 år..
Fikk dette smått arrogante svaret etter min henvendelse i forrige uke, hvor jeg sendte inn skjermbilde fra kjøpsoversikten, som viser kjøpesum fratrukket avgifter... Satser på at bonusbeløp endrer seg automatisk etter at første opphold er gjennomført.
Nei ikke veldig tilitsvekkende. Har personlig aldri opplevd at beløpet har endret seg i lenge etterkant.. Jeg booket tilfeldigvis ett opphold noen dager tidligere, når det var ~8% bonus og booket på nytt når det var flash sale.. litt usikker på hvem jeg skal beholde om ikke beløpet rettes opp før oppholdet.
Da har jeg også sendt en henvendelse. Klok av skade tar jeg alltid skjermbilder både av kjøpsbekreftelsen, pop-up vinduet som viser at den er registrert hos Trumf netthandel, samt skjermbilde av kampanjesiden. Alt med dato/klokkeslett godt synlig. Det har vært et par tilfeller hvor skjermbildene ble avgjørende. Blir spennende å se om jeg også bare får et sang-og-dans-nummer om skatter og avgifter
Jeg sliter litt med Trumf Netthandel. Bestilte leiebil til juleferien gjennom TN, og den har ikke dukket opp i oversikten, selv om det nå er snart en måned siden bestilling. Når jeg går inn på henvendelser, så får jeg et par setninger i trynet, blant annet: "Når du har sendt inn en henvendelse kan det ta opptil 120 dager før henvendelsen er ferdig behandlet. Merk at ved bestilling av flyturer, leiebil og overnatting må oppholdet være gjennomført før henvendelsen blir behandlet." "Vi tar kun imot henvendelser på kjøp som er gjennomført de siste 90 dagene. Hvordan skal jeg få sendt inn henvendelse da? Jeg kan ikke sende inn henvendelse før etter at leiebilforholdet er gjennomført, men da kan jeg ikke sende inn henvendelse lengre fordi det er mer enn 90 dager siden kjøpet...? Umulig å sende inn henvendelse? Er dette et smutthull i regelverket deres? Virker jo litt håpløst da.
Om bestillingen er refunderbar og det ikke er blitt mye dyrere ville jeg vurdert avbestille og booke på nytt.