Nok et eksempel på at graden av skråsikkerhet ofte er omvendt proporsjonalt med kunnskapsmengden om et tema...
Er det fleire her som har problem med at bookingar med Strawberry ikkje blir registrert? Her blir dei berre unntaksvis registrert. Hadde same problem før helga. Og no kjem dei med to linjer i staden for berre ei?
Hadde store problemer for noen måneder siden, men nå har jeg ikke booket Strawberry på en stund. I går booket jeg et opphold, og fikk to linjer, som du sier. Spent på om det blir dobbel overføring også.
Hvem trenger fiender med slike venner? Eller gikk vi glipp av delen hvor "kompisen" betalte 10K kr for Trumfen og fikk en god historie på kjøpet?
Det er en grunn til at jeg sa "en annen fyr som var litt lur i kantene" han er jo ikke en del av min indre sirkel på grunn av sånn oppførsel
Kan anbefale å handle hos Kärcher igjennom viatrumf. Jeg har gjort dette to ganger, og begge gangene har Trumf-poengene blitt utbetalt før jeg mottok varen – og ikke fordi leveringstiden har vært lang. Tvert imot, poengene har vært inne på Trumf-kontoen min allerede innen to dager etter bestilling, og varen i postkassa etter 3-4 dager.
Nå har det gått fra treigt, til at absolutt ingenting skjer og alt må etterlyses, nå får jeg ikke sendt inn henvendelser for hotellopphold engang. Noen andre som får registrert noe for tiden?
Litt dårlig formulert av meg. Bestillingene blir registrert, men absolutt ingenting av verken Scandic eller Strawberry går videre fra "under behandling" selv om det er langt over 90 dager siden, og når jeg prøver å sende inn en henvendelse får jeg bare opp at "noe har gått galt".
Alle mine tre siste kjøp har ikke blitt registrert. Har opprettet sak på de, og i dag så jeg til min forskrekkelse at den ene var avvist. De andre som har ligget til behandling i over to måneder og litt mindre, bør gå igjennom, da det var ganske store kjøp. Ellers var det mine siste kjøp hos careofcarl.
Ah. Da misforsto jeg. Strawberry registrer i bolker, og plutselig dukker det opp "bekreftet" på opphold som er kortere enn 90 dager siden, sammen med de "gamle" oppholdene. (Min erfaring) Har ikke forsøkt å sende inn henvendelse på en stund, "dessverre".
Hadde samme issue, sendte inn en henvendelse her: https://form.socialboards.com/viatrumf Fikk svar på e-post, og ble bedt om å svare på e-posten med ordrebekreftelse på overnattingene.
Er det flere som ikke har fått registrert Trumf bonus hos Strawberry på bonus overnattinger? så også at det har oppdatert teksten på siden får man trykker seg videre på Få Bonus. «Det gis ikke Trumf-bonus på ordre som er betalt i sin helhet med poeng»
Fant ut det da jeg brukte mine siste 10k poeng. Har fått "en del" poeng fra disse poengbestillingene, så jeg klager ikke. (Så mye) Siden poengene er brukt opp nå, så blir det uansett overnatting andre steder, hvis det ikke skulle vise seg at Strawberry er mye billigere eller har mer praktisk beliggenhet enn noen av konkurrentene.
Kanskje @admin eller en opprinnelig eier av denne tråden vil endre navn på den? Det er lenge siden Viatrumf forsvant som merkenavn