Jeg fikk en overføring fra TrumfNetthandel for én uke siden og da fikk jeg ingen e-post. Hvis dette er noe nytt de har begynt med nå så hyller jeg det!
Fikk også det i dag. I følge Excel-arket mitt ble det overført for 5 dager siden. Så det er litt forsinket. Men absolutt en bra funksjon.
Bestilte noe fra Lyko på kvelden 26.12. Morgenen 27.12 Kom trumf bonusen på konto, pakken ble sendt først nå i dag tidlig. Det må sies å være rekord for min del.
Gammel vane vond å vende.. Selv om Spenn bare duger mest til å tørke seg bak med, så fristet 7% Trumf litt mer enn Scandic sine 3,1%
Kommer jo an på hva man gjør med trumf, men om det går til EB så vil man totalt sett sitte igjen med mer poeng av å gå for Scandic og konvertere hotellpoengene til EB.
Nei, men om du gjør mange samme dag har det i hvert fall tidligere vært et problem at kun de 5 første samme dag blir registrert.
Har en bestilling på hotels via trumfnetthandel som jeg bestilte når det var flash sale 12%. Har lyst å legge til en dag til ved å gå via trumf netthandel. men blir da hele bonusen på bestillingen satt til dagens trumf sats? (6%).
Du kan også risikere at det blir 0%. Ville vurdert å booke den ekstra natten separat, normalt går det fint å avtale med hotellet dagen før eller ved innsjekk å få beholde et rom sammenhengende.
Hvor finner du tilbudet om 10kr? Jeg får bare opp 100kr nå. Kanskje de oppdaget at det var litt for godt til å være sant?
Fikk det på e-post, hadde det for noen år siden og aldri meldt meg av mailinglista. Spent på å se om jeg får det som "ny kunde" nå.
Det kommer opp 10kr etter at du har slått inn kode. Du kan bruke denne ubrgrenset og få 35kr hver gang. Men... Du må ha et tlf nummer som du ikke har brukt der før. De hadde dette til 0kr for noen år siden.
Takk for tips. Men, det ble avvist hos meg. Edit: jeg var ikke ny kunde, men hadde ikke aktivt (betalt) medlemsskap. Var likevel et felt for rabattkode under fornyelsen.