Hadde vært fantastisk om noen hadde et tips der, irriterer meg grenseløst at man ikke kan shoppe slike ting online med AmEx
Advance.no har en god pris og amex-logo nederst på siden sin. På lager sier de også at den er. Forøvrig en helt knall skjerm!
Takk for tipset , har du erfaring med firmaet? Gleder meg at du skryter av skjermen, for jeg har vaklet litt mellom et par. Ikke si mer, for jeg HAR bestemt meg, og vil ikke endre mening.
Uheldigvis kom frakt på toppen (158 kr), og da blir den litt dyrere. Når jeg får 1000 ekstrapoeng for 200 kr på sas.no så taper Advance.no ettersom jeg allerede har konto hos komplett.no.
Godt mulig, og jeg har faktisk en PayPal konto jeg ikke har brukt på en liten evighet, men... Blir mye styr. Jeg kjøper på Komplett.no. Noe kred må de få for et mangeårig godt kundeforhold.
Har aldri hørt om de før desverre. Skjermn min er kjøpt på mpx, en del av komplett group som desverre heller ikke tar amex.
I dette tilfellet hadde jeg valgt produkt først, med god grunn. Som @Upsaker sier, det er en fantastisk skjerm. Mye for pengene. Tilbringer mye tid foran skjermen, så jeg må ha en bra en
For mye styr? Du leter etter en mulighet for å få betalt med AmEx også er PayPal for mye styr? PayPal er genialt! Ikke bare får du brukt AmEx i mange flere nettbutikker, med PayPal One Touch er det også enklere og raskere å betale. Og du får EB-poeng (eller MR-poeng) i enda flere butikker. (De få gangene jeg har opplevd problemer med PayPal-kjøp har det også fungert som en ekstra sikkerhet, de få gangene jeg har klagd på kjøp gjennom de har de ordnet opp kjapt.)
Må si meg enig med siste taler. Bruker paypal mer og mer, det er blitt ganske utbredt her til lands også heldigvis. Bl.a NSB og de fleste flybusser har det som alternativ. Det er helt genialt, kjapt og enkelt. Herlig å slippe å taste inn kredittkortnummeret i hytt og pine.
Vet ikke om denne nå mye omtalte skjermen finnes på Lefdal. Men selv fant jeg billigste pris på nett. Brukte prisjakt, Gikk på Lefdal hvor den kostet 1000 kr mer. Sa ifra, og etter hva jeg forsto så matcher de alltid konkurrentenes pris. Viste siden på telefonen. Vola... 1000 kr av prisen... tusler i kassa og betaler med Amex. Slapp frakt og tjente bøtter av EBP.
Med Dustin så får du 2% ViaTrumf. Det kan jo kanskje bøte litt på at du må bruke feil kort? Sjøl gikk jeg for P2715q derfra, og er kjempefornøyd.
Anbefaler single-purpose hotmail-adresse som du sletter etterpå hvis du har til hensikt å handle med Dustin.... just sayin'.
[email protected], da får den automatisk "dustin" som label. Kan slenge på et filter etterpå for å sende disse rett i søppelkassen. H/T Gmail Blog