Med mindre du klager på paypal selv. Da får du bare en finger... eks når de omgjør et kjøp fra nok til usd før de belaster et norsk kredittkort..
Mitt siste kjøp hos dustin slo inn på 10% viatrumf. Var sikker på det var en feil, men står nå som bekreftet hos viatrumf...
hvor mange poeng pr kr er "bra" opptjening? jeg skal bestille 4 stk stoler til 2100,- pr stk og har to alternativer. room21 hvor det kommer på 8400,- -mva(?) = 6300,- 8% trumf er da 504,- X 13,89 = 7000 bonuspoeng + 1260 fra dnb master med 15 poeng pr 100. 8260 poeng der altså på 8400,- I butikk med amex hvor de nå har 10% rabatt på samme prisen. 2100 - 10% = 1890,- X 4 blir totalt 7560,- 1512 poeng på amex platinumkortet og opptjening til CT. så da er det store spørsmålet: dersom jeg bestiller på room21 får jeg 6750 poeng mer for 840,-. dvs 8,035 poeng pr krone. good or bad?
Poeng kan kjøpes for 5 poeng per krone, så spørsmålet blir altså hvor mye du ønsker/trenger poengene.... Jeg hadde gått for poeng denne gangen, mens andre kanskje har en regel om at de skal ha 10 poeng per krone før de synes det er en god deal etc.
ser den, men så får jeg jo 7,5% av en CT med på kjøpet om jeg går for alternativet I butikk. og så koster det meg jo faktisk 800 mindre I cash dette forumet har ødelagt meg
Er det noen som har en formening om hvor jeg bør kjøpe et Sony RX100 V-kamera for best uttelling / pris? Foreløbig leder nok Dustin med Viatrumf, men de har ikke kameraet på lager.
Det ser ut som om det er mulig å trippel-dippe hos inklClub. Logget på via eurobonus-portalen, klikket "ja takk" på trumfverktøyet og betalte med paypal/amex. Dette blir spennende å se.
Nå har SAS tettet det smutthullet jeg brukte, for før fikk jeg 600 poeng pr opphold når jeg booket fra SAS siden, nå får jeg bare 1 poeng pr 5 svenske krone jeg bruker Dermed er det slutt på å få 26 poeng pr krone brukt på å booke rom i Kambodsja for 23 kroner natta :'( Nå er tilbudet dems så dårlig at at trumf med Expedia er bedre med 9% som gir meg 125poeng pr 100 kroner brukt på å booke med dem når jeg bruker trumf visa, så nå endres strategien på dette.
Jeg booker aldri rom hvor jeg får 0,22 poeng pr krone jeg bruker, det er en nobrainer. På Expedia får jeg 9% trumf som gir 1,25 poeng pr krone for å booke med Expedia. Derfor har jeg droppet å booke med SAS etter dette.
Jeg fikk et kjøp hos dekkonline på 6600,- registrert som 54000,- og med 1432 trumfkroner(hvem vet hvordan?), men kundeservice var lite gira på å sette over hele summen uten ordrebekreftelse... Jaja. Også, ser at Tanum har trukket seg fra Viatrumft, hva blir da beste opptjening på skolebøker, ser Haugenbok har 6% - noen bedre?
Må dele denne.. Ikke så værst avkastning av Viatrumf kr dette Handlet støvsugerposer for 128 kr og fikk 102 kr i trumf bonus.. Betalte sef med amex så da blir det jo enda litt bedre Digger Viatrumf
Hvor får jeg en brukbar kapselmaskin til god pris/god slump poeng? Jeg fant denne hos Inkclub, men jeg er ikke videre imponert: http://www.inkclub.com/no/no/Kaffe/Kaffemaskiner/ITALICO/Italico-Mivita-kaffe/p/MIVITABL-NO Uten moms vil den gi meg 94 trumfkroner Any suggestions?