Hvordan generere mye trafikk på kredittkort

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Helikopter, 27. april 2014.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde nok heller brukt penga (og tida) på reiser istedet for å pælme dem ut av vinduet på spillselskaper. Men det er nå meg..
     
  2. ErikBonus

    ErikBonus Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Skrill tar vvel Amex, så da bør det vel være mulig å sende pengene i gjennom dem? (Om det da ikke er sperret slik at du ikke kan bruke penger lastet opp fra kredittkort til gambling?)
     
  3. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Hahaha du vet du er bonusjunkie når du lar regningene gå til inkasso for å kunne betale dem med Amex... :D
     
    Ursa, Hypern, Thberget and 5 others like this.
  4. Enhanced

    Enhanced Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Paragraf 3d i avtalevilkårene for Amex forbyr eksplisitt bruk av kortet til å betale for spill på internett - selv om spillstedet skulle akseptere kortet.
     
    Ursa liker dette
  5. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    377
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for svar. Det forklarer jo hvorfor det ikke finnes noen spillsider som tar Amex;)
     
  6. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Er det ikke sånn at faktisk alle Norske kredittkort skal være sperret for gambling?
     
  7. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Det kom en lov i 2010 som forbød alle norske banker og finansinstutisjoner og drive betalingsformidling for gambling foretak som ikke har tillatelse i Norge.

    Forskrift om forbud mot betalingsformidling for pengespill som ikke har norsk tillatelse
    https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2010-02-19-184?q=gambling

    Lovlig registrerte spillforetak i EU kommer seg rundt denne loven, men de aller fleste norske banker forbyr likevel all gambling på kreditt. Alle disse trensaksjonene blokkeres av med kode 7995.

    Vi har det i vilkårene for alle våre kredittkort at all bruk til Gambling enten dirkete eller indirekte vil føre til at vi inndrar kortet. Jeg kan vel si at det er en god grunn til at dette er blokkert.
     
  8. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Et tips om man ønsker bruke kredittkort for poeng opptjening & fullt lovlig sette inn på spille siter: Kjøp Ukash kuponger etc hos Narvesen. Du kan kjøpe kuponger for så store beløp du ønsker & betale så langt kreditten strekker. Men om du bare ønsker sette inn penger på siten & så ta de ut igjen, så merk at veklslingskursene & gebyrer vil utgjøre en viss sum.
    Løsning: Kjøp fks for 25K, spill opp til 50K & ta ut disse, kjøp så for 50K & spill opp til 100K. Gjenta denne prosessen så mange ganger som ønskelig & se poengene rulle inn.
    Merk at denne metoden kan til tider være enklere i teorien enn i praksis.
     
    Ursa, Henning and Baldrick like this.
  9. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Aner ikke om bilforretninger tar AMEX, men jeg hadde ihvertfall en sak nylig hvor det var blitt betalt 2x50.000,- med kredittkort, som deloppgjør for en bil. Da blir det jo noen poeng av det. Og en Companion Ticket.
     
    eventyrer, agrims and Baldrick like this.
  10. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Ukash er nevnt. Ellers kan man jo kjøpe Visa gavekort på Kiwi f.eks. og betale med Amex. Går vel bort en 50-lapp for selve kortet da, men muligheten er der. Om det er noen begrensninger på brukersted på disse, vet jeg ikke..
     
  11. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Det er nok enklere i teorien tipper jeg ja.. :D
     
  12. pags

    pags Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Det beste rådet for å bruke kredittkortet må vel være å kjøpe SAS credits for dem. 50 000kr gir 55 000 credits. + bonuspoeng.
     
    Ursa, chrt, m.normann and 2 others like this.
  13. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Godt innspill, og velkommen til Bonusfeber! :)
     
  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte ny bil i slutten av desember og skal betale den i løpet av april. Skal forsøke å betale med AmEx på den, er 450.000,- så det blir 90.000 poeng dersom det går... Er Møller så de tar AmEx, men om de tar hele oppgjøret spørs jo, men en får jo forsøke. :D
     
  15. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Eg prøvde å betala Teslaen min med AmEx, utan nevneverdig hell :)
    Men har høyrt om fleire som har betalt (brukt)bil hjå Møller med AmEx...
     
  16. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    gardamix, Edvard, Kjakan and 3 others like this.
  17. vaast

    vaast Medlem

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg ble nektet å betale med AmEx/kredittkort, både på totalsummen og depositum. De kunne sjekke "videre i systemet" om jeg ønsket, men da med betydelig gebyr +++.
     
  18. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Kan jo være verd å vite hva slags gebyr man snakker om.. Kan være ok å betale litt for å dra inn disse poengene..
     
  19. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Gebyret vil sikkert være det samme som AmEx tar i avanse(%) frå Møller, og dermed ikkje være verdt det.
     
  20. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Kan jo være det går an å forhandle på det..
     

Del denne siden