Da er turnusfri på jobb i kombinasjon med avspasering ordnet. Følgelig har en da fikset seg 3,5 uke fri ifm denne happeningen. IC Hong kong booket fra 1.nov med utsjekk 4.nov.
Da får en begynne med hard trening fram til avreise, den leveren min skal sannelig får seg en "six-pack" og klar for Ozone.
Ennå ikke bestemt. Håpte QR kom med trippel points før jeg må booke. Ellers har jeg fri fra 24.oct så tenkte å fly inn/ut fra BKK. Flyr inn til HKG 1.nov og videre rundreise videre ut fra HGK 4.nov før hjemreise fra BKK ca18.nov
Aahhh, ville bare spørre tilfelle du hadde gått i tidsforskjellfella. Vi som reiser den 1. ankommer jo den 2.
Blir gøy å se bilder fra dette legendarikse Ozone stedet og eket VIP behandlingen dere får der når dere skal bruke så mye penger. Venter i spenning på bilde rapport!
Her er link til noen av turene som har vært. Da ser du hvordan det er https://insideflyer.no/forums/threads/Årsmøtet-2018.12304/
En liten korrigering her: Tur (rute, seter, ankomst): 2. november EK - BKK-HKG - 20A - 17:40 (lø) (dette er ankomst HKG) Retur (rute, seter, avgang): 4. november EK - HKG-BKK - 20A - 21:00 Får bare håpe at det er noe champagne igjen selv om jeg kommer såpass sent på lørdag...
Aldri vært med selv. Men har hatt gleden av å møte div IF folk rundt om, trust me! Det kan IKKE gå feil
Hmm Kan vi da risikere at vanlige folk ikke får se og oppleve vår dekadens på nært hold? For øvrig Jeg innser at brunsjen avsluttes forholdsvis tidlig. Hvordan tar man det videre? Vi kan jo ikke gi oss.
Reiser nedover i SAS plus (hjem i biz). Spør for en venn: Hvilken pysjamas er mest innenfor å benytte i plus: Swiss, Lufthansa, Singapore eller Thai? Liker veldig Swiss sin, med den ene røde knappen.