Spm. er vel heller, er det så langt mellom IC`ene til å ikke ta en hyggelig sparser tur, om en så sjangler, går, jogger eller løper? Gratis Shuttle mellom hotellene var en oppløftende gest om det stemmer. @Shyneno hotell valget gjenstår?
Nei, det går en shuttlebuss fra Grand Standford til flere steder på Kowloon. Og den stopper ikke langt unna IC. http://www.hongkong.intercontinental.com/file/media/share/facilities/shuttle-bus-collage.jpg
jeg hadde litt marriotpoeng liggende så har foreløpig bestilt "Courtyard Sha Tin" har bodd der mange ganger og familien til kona bor rett i nærheten men det er langt fra byen Får se om jeg finner noe annet som frister mer når det nærmer seg
Da har vi fått bekreftet egen avdeling på Ozone. Det var ikke plass til oss alle i et rom, så de ordner ekte VIP til oss
Må bare få bekreftet: Er jeg inkludert? Som du vet, jeg må følges hjem! (Sist gjorde @Stuttfeiten det)
Hvis det er noen flere som har booket fly eller hotell, så er det bare å poste her, så oppdaterer vi frøste-post.
2. november - BR801 - TPE-MFM - ankomst kl 11.55 - sete 2A 4. november - MH73 - HKG-KUL - avreise kl 14.50 - biz Ikkje booka hotell, open for deling av rom.
Heldige er nok feil ord, vi legger vel igjen såpass med penger at VIP avdelingen har vi sikkert betalt to ganger
Lite sannsynlig at det legges igjen SÅ mye penger, med fixed price og særdeles tørste nordmenn er det større sannsynlighet for et tapsprosjekt...