Jeg skal def være med på Ozone, det er da målet med turen? Sosialisering med likesinnede er bare en bonus trodde jeg... Bare en høvding for gildet? Ser på valutakursen at det er rundt 1650 for å komme inn på brunsjen: http://www.ritzcarlton.com/en/hotels/china/hong-kong/dining/ozone/more/dining-events Jeg ser på vidoer og greier for å bygge opp min egen hype:
Har jeg blitt spleiset med noen uten at jeg har fått det med meg? Er hun vakker? Jeg kommer om sagt fra BKK på lørdag og flyr tilbake til BKK på mandag.
Folkens, Sunday brunch på Ozone koster 1488 HKD pluss 10% servicecharge pr prs. Pluss klekkelig med tips til den stakkaren som får med oss å gjøre..... Vi er ikke garantert plass til absolutt alle før vi får laget en reservasjon, og skal vi gjøre det må vi vite hvor mange som skal være med. Jeg orker ikke leite igjennom 13 sider med innlegg, så bekreft så snart som mulig i tråden her om du/dere skal delta på brunchen. Det er gøy, men som med alt annet her, høyst frivillig. Påmelding er BINDENDE! Vi må garantere bestillinga med kredittkort, og jeg gidder ikke betale for andre