Tror doktoren må ta med en bøtte piller mot beruselse og bakrus for det legges vel ikke opp til «smak og spytt ut»??
Hahaha, tro meg tar med følgende i arsenalet: Sovepiller Kvalmestillende Hangover remedie (zyrtec den originale+Prednisolon) Smertestillende(ala Paracet/Arcoxia) Da er det bare å rope "Houston we have a problem". Så skal det medisineres
Demi-sec på Jéroboam blir du kvalm av...Det er slik for jenteturer... Ein Salmanazar med Krug derimot...(Tviler på at den kjem så stor, 9liter)
Den der er den søteste champagnen de har på polet og mor kjøper den når hun har ansvar for champagnekjøpet ..
Jeg pleier å ta 1 Zyrtec+5mg Pred og når står opp en kraftig dose med sitron/lim vann... Fungere utmerket, innbiller jeg meg, mao. at jeg klarer å drekka mer påfølgende dag betyr at kuren fungerer EDIT: ETTER HUNDEN????? Medisin for dyr skal ikke være det samme, som for oss! Høre med din bedre halvdel før du eventuelt tar den!
Nei den gjorde jo ikke det. Tilbake til de viktige tingene, skal Zurtec taes før eller etter? Min ØNH spesialist har nok ikke greie på slikt, han blir bare full ...
ØNH er blåst for "allmenn" kunnskap 1 time før, fungerer for meg, på retur flyet tar jeg som regel en kvalmestillende oxo når er MR dagstur med massiv bobler innabords..
kanske vi borde spleise på följande upp till ett av rummen ? HANGOVER IV DRIP- CURE OR CON? - Drip Doctors https://dripdoctors.com/hangover-cure-IV-drip.php
Her får man hjelp til absolutt alt, Prednisolon var jeg ikke klar over at kunne brukes i tillegg til Zyrtec.
Melder pass på den. Dyrt og bortkastet. Bedre forslag: Fyll den med isotonisk saltvann løsning (elektrytter) Sipp på den mens du drikker bobler
Veeeeeeel, medisin for dyr er testet på dyr, medisin for mennesker er testet på dyr og mennesker, I say no more...