Ketamin er i bruk på norske sykehus hver dag, under navnet Ketalar. Ideen om at dette er et livsfarlig hestedop kommer sikkert av at det også fungere fint som rusmiddel, på grunn av den psykoaktivte effekten det har. Men til riktig pasient og situasjon så er det et utmerket middel. Edit: Stor lounge kombinert med stort inntak av bobler er ikke en sånn situasjon
Gleder meg til å reise til Hong Kong, jeg har nettopp fått en melding på LinkedIn fra Executive Director Mr Kwok Kwok Chuen i Hong Kong. Bildet viser en dame, tror det er det ... Hun ber meg hjelpe henne med flytte noen millioner eller var det milliarder via mine bankkontoer slik at pengene kommer ut av Kina ... Kanskje flere kan stille sine kontoer til disposisjon så blir vi millionærer på penger også?? Da blir det mye champis!!
Oi oi oi...Det er håp for oss likevel, altså bobler bli påspandert i HKG, hva var belønningen for å bistå med milliard transaksjonene? @Shyneno kan ikke bare akseptere sånn uten videre
Samme her, jeg fikk en mail nå nettopp fra "Ms. Paula Jenkins, secretary to the late Governor William O'Boole" som kunne tenke seg å gi meg "Ten Million, Five Hundred Thousand, U.S. Dollars (US$10.5M)" hvis jeg bare stiller kontoene mine til rådighet. For å si det som Jeremy Clarkson; what could possibly go wrong?!
Oioioi, så denne posten først nå. Som student til høsten (borte vekk med "friår" og reise når jeg vil), blir det forhåpentligvis en spontan booking med SAS ung. og Plusgrade utover høsten. Må jo tross alt hjelpe til med å senke snittalderen Regner med at @emilsonsteby også blir med. DENNE TUREN ANBEFALES UANSETT ALDER OG LOMMEBOK!!!
Da har jeg endelig fått booket min tur, kastet meg på tilbudet Finnair kjører: https://insideflyer.no/rimelig-finnair-business-class-fra-oslo-til-asia/ Totalt ble det litt over 15k tur/retur OSL-HKG i Business, har ikke testet Finnair A350-900 i Business på long-haul heller, så det blir bra!
Hadde et uhell og ramla over bookingknappen i kveld, så da blir jeg med jeg også, på tross av tidligere lovnader om å holde meg langt unna dette opplegget. Seiler ned på samme Finnair-skute som @haakonks
«Dette opplegget»?? Pass nebbet ditt unge mann. Bra du tok til fornuften, vi slår ikke turen til Bucuresti uansett
23 pax er solid! Håper suiten til vorspielet er stor nok Edit. Bør vi forberede Ozone på hva som kommer med 23 tørste nordmenn som kommer ens ærend for det de tilbyr?
Høvdingen @Tore har stål kontroll...Ingen kan betvile hans makt og styrer "konferansen som omhandler maksimering av EB med litt sprudlende på si", med en jern hånd
Det skal være gjort en forhåndsreservasjon. Lager en poll snart om hvem som skal delta på Ozone så vi får eksakt med plasser. Går fort en høvding pr hode for tre timer, så erfaringsmessig er det ikke alle som gidder hardkjøret
Det er jo som editerer posten til Tore litt med ruten vi reiser til og fra HKG. Tror jeg har fått meg meg de som har postet i denne tråden så langt. Er det noen flere, eller noen endringer, så gi beskjed i denne tråden. Hvis dere av en eller annen grunn må trekke dere er det også fint om dere gir beskjed.