Er det noen som har noen god forklaring på hvorfor hotellene i hong kong på disse datoene er 3x dyrere enn vanlig?
Ikke godt å si. Sjekka påfølgende helger også, men temmelig likt. Var samme hotellpriser i fjor og året før der også.
Jeg skal en natt på Solstrand Hotell i forbindelse med en 70 års dag og der er prisen nøyaktig det samme for en natt i et standardrom som for to i Hong Kong .. priser er vel relativt ..
Jeg ser på hotellpriser i hong kong relativt ofte.. kanskje en gang i uka og jeg husker ca. prisene på de fleste hotellene.. derfor jeg reagerer når jeg ser 3x prisen.. jeg kan ikke se at det skjer noe spesielt i hong kong heller, utenom muligens clockenflap? sheraton er en av de få hotellene som har "normal" pris iforhold til vanlig...
Det kan jo være fordi at de har fått vite selveste IF crew og ny deltagere ankommer den helgen og de kjører pris samarbeide Det finnes vel både 1* og 2* som er økonomisk innenfor, om kakkelaker og firfisler er akseptabelt, spesielt nå som sølvkre er aksepter av rettsvesenet. Tok det billigste rommet på IC, kom det på ca. 10.000 for 3 netter. Kunne sikkert fått det billigere andre steder, men som sagt, heis problematikk og koordinering kunne medføre til dyre dommer for ut.
Hotell og fly er check: SK1477: 2F SK965: 20G SK966: 4A SK454: 2F Intercontinental Hong Kong. Gleder meg veldig.
På tide du meldte din ankomst, da antar jeg du er en del av velkomst komiteen på HKG flyplass Tar et glass bobler ved landing(just kidding), antall bagasje er ukjent, kjenner jeg kona rett, så har jeg vel en kvart bagasje, kona 3/4(av min bagasje)+1 full og 1 tom for shopping, som blir mirakuløst stapp full på retur flighten... @Woodswing gøy at flere blir med. Blir en knall tur!
[QUOTE="Tore, post: 273302, member: 85" Som tidligere, alle som vil, og liker champis tar med ei flaske BRA champis fra taxfree eller noe. Leveres resepsjonen på IC som setter godsakene til kjøling og bringer det opp til suiten på kvelden når vi er klare til smaking. (ikke lov å spytte ut).[/QUOTE] Kan Doktoren få en liste over utvalg som faller under kategorien "BRA" bobler? https://www.countryandtownhouse.co.uk/culture/10-best-selling-champagne-brands/ (Ja er litt tidlige å planlegge) Moet leverer som regel gode saker. Spes. når LVMH Moët Hennessy • Louis Vuitton S.A., ofte forkortet til LVMH, er et fransk holdingselskap og et av verdens største selskap innen luksusproduktbransjen er eiere
Kan Doktoren få en liste over utvalg som faller under kategorien "BRA" bobler? https://www.countryandtownhouse.co.uk/culture/10-best-selling-champagne-brands/ (Ja er litt tidlige å planlegge) Moet leverer som regel gode saker. Spes. når LVMH Moët Hennessy • Louis Vuitton S.A., ofte forkortet til LVMH, er et fransk holdingselskap og et av verdens største selskap innen luksusproduktbransjen er eiere [/QUOTE] Jeg anbefaler den Champagnen på flaske, pappboksen yter ikke Champisen rettferdighet synes nå jeg.. Skulle noen foretrekke vin kan jeg trygt anbefale den røde!
Forrige tur slepte jeg med meg en flaske Roederer Blanc de Blancs, helt knall. Det viktigste er at du får tak i flasken på taxfree, for jeg kommer aldri til å sjekke inn champagne. Ellers, så angrer jeg på at jeg ikke dro på mer forrige tur.
Jeg har i det siste blitt svært begeistret for den engelske «Nyetimber» og den Østerrikiske «Steininger» ... men det er jo ikke champagne Må handle på CPH-polet og de har dem ikke der ser det ut for.
Kan Doktoren få en liste over utvalg som faller under kategorien "BRA" bobler? https://www.countryandtownhouse.co.uk/culture/10-best-selling-champagne-brands/ (Ja er litt tidlige å planlegge) Moet leverer som regel gode saker. Spes. når LVMH Moët Hennessy • Louis Vuitton S.A., ofte forkortet til LVMH, er et fransk holdingselskap og et av verdens største selskap innen luksusproduktbransjen er eiere [/QUOTE] Ta med ei flaske med noe DU liker, ikke noe du tror andre liker.
Jeg vet fortsatt ikke om jeg tør være med på denne turen, men om jeg blir med så tar jeg med denne som har vært en slager tidligere... Eller hva Tore? I riktig størrelse selvfølgelig.
Ta med ei flaske med noe DU liker, ikke noe du tror andre liker.[/QUOTE] Da har sjefen satt prikken over i`n, F"¤% blir dyre bobler, til et verdig formål. Dom P. Brut er en helt fin musserende... Bare å få tak i flaska på tax free, eller å "huske" på å få tak i flaska