Du bør ikke stole blindt på @Tore , sørg for å få datoer bektreftet fra pålitelige kilder før du bestiller fly og hotell.
Huff, her har man nettopp blitt medlem av F- for Life klubben, har kun tilgjengelig Thai i svart og grå Kun for F- antrekk? Er det snakk om "after -after party eller hangover party... Ja @Eddie47 du har et poeng, så når er neste datoer @Eddie47
Det er satt kryss i kalenderen daglig, nedtelling på høygir. Champis race og sliten Boble fest og beste utgave av en selv Thai pysjen er på plass.
HA HA HA, dagens spøk, visste ikke var 1. april for andre gang i år. Legefrakken blir værende trygt på kontoret...boble fest og medisinsk ekspertise i kombinasjon er frarådet på det sterkeste... De som melder seg frivillig for "konsultasjon" under slike forhold spiller da russisk rulett med sitt eget liv De som ønsker "doktor" under boble fest, får skrive seg opp på liste, @Eddie47 antar du er pasient Zero...(betalingen går i en flaske bobler pr konsultasjon)
Wooops, føler at jeg skylder deg en flaske etter siste heisatur! Eller er det gratis på bursdager? Eventuelt tror jeg faktisk United Loungen tok boble regninga den dagen
Lucky guys. De av dere som reiser over med SAS er heldige. Jeg ser at SAS nå skal utvide Amenity Kit'n på Hong Kong ruta med hjelm, gassmaske og førstehjelpsutstyr. So you're good to go!